Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kullin runkkaus

Vierailija
29.07.2024 |

Runkkaavatko kaikenikäiset naiset miehen/pojan kullia

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joilla on mahdollisuus seksiin. 

Vierailija
2/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mieluummin runkkaan omaa pimperoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pimperoa voi runkata ;D Korkeintaan hyväillä.

Vierailija
4/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ilmeisistäkin syistä runkkaus onnistuu parhaiten värkin omistajalta itseltään. Koskee luultavasti molempia sukupuolia.

Naisilla on taipumusta hinkata kädellään terskaa, mikä on aika kivuliasta.

Siitä oppineena ja soveltaneena minulla ei ole tapana naista runkatessa suoraan veivata klitorista, vaan pidän siinä välissä pilluläskejä vähän voitelemassa tapahtumaa.

Vierailija
5/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni ainakin runkkaa minua silloin tällöin saunan jälkeen kylpyhuoneessa. ihan pyytämättä ja yllättäin ottaa vain kiinni ja aloittaa vetelemään edestakaisin 

Vierailija
6/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai runkkaa

Vierailija
7/16 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä ainakin teen hyvin usein, nyt varsinkin kun itsellä pissatuhellus, mies ei suotu seksiin ollenkaan, ettei mun vointi pahene.

Olen kyllä pyytänyt, mutta ei anna ei.

No haki mulle karpalomehua....

Vierailija
8/16 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh!

Kaikki kädelliset runkkaa.

Vierailija
9/16 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
10/16 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tykkää erityisen paljon kun vähän kiusaan sitä. Sellaisia hitaita vetoja ja kun se haluaisi, että kiihdytän tahtia, niin käsken sen vain pitää turpansa kiinni ja laitan toisen käteni sen suun eteen.

Sitten kun se lopulta tulee, niin sen koko kroppa tärisee ja vaikka painan kättäni sen suuta vasten todella lujaa, niin silti sieltä kuuluu jotain uikutusta.

Vierailija
11/16 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jokin aika sitten lukiossa oltiin istuskelemassa monta kertaa palorappusten alla semmoisessa välitilassa pojan käsi mun jalkovälissä ja mä runkkasin tai no hipelöin poikaa housujen päältä. Usein se sit meni siihen, että hän otti peniksen täydessä stondarissa ulos farkuista ja lopulta runkkasin paljasta kullia. Spermat tuli talouspaperiin, jota mulla oli aina repussa tota tarkoitusta varten. Joskus pantiin nopeaa muutama työntö, koska hän oli niin lähellä ja tuli sit sisään. Oli ihmeen hyvä piilopaikka tuohon toimintaan.

Vierailija
12/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka tyttöystävä runkkasi. Oikeasti mikään ei ollut niin kiihottavaa yläasteella. Teki sitä kun istuttiin takana parityötä tekemässä bilsan tunnilla. Mulla oli kulli ulkona ja pitkä huppari peitti kaiken. Tai niin ainakin ajateltiin.

Vierailija
13/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko ilmeisistäkin syistä runkkaus onnistuu parhaiten värkin omistajalta itseltään. Koskee luultavasti molempia sukupuolia.

Siitä oppineena ja soveltaneena minulla ei ole tapana naista runkatessa suoraan veivata klitorista, vaan pidän siinä välissä pilluläskejä vähän voitelemassa tapahtumaa.

Minulta on useampikin mies pyytänyt, että runkkaisin juuri terskan kohdasta. Ihmiset ovat erilaisia. 

Vierailija
14/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on useampikin mies pyytänyt, että runkkaisin juuri terskan kohdasta. Ihmiset ovat erilaisia. 

No juu, kohta on oikea, mutta siinä pitää olla Esa Nahka tai sitten jotain liukastetta välissä. En saata uskoa, että kukaan nauttisi kuivan käden hinkkaamisesta terskaa vasten. Siitä minulla on niitä muutamia kivuliaita kokemuksia.

Vierailija
15/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joka kerta , mutta saunassa runkkaan miestä 

Vierailija
16/16 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Mieluummin runkkaan omaa pimperoa

Tavallaan ymmärrän. Minäkin miehenä mieluummin runkkaan pimperoa. En toki omaani, kun minulla ei sellaista ole.

Nuorena pääsi baari-iltojen päätteeksi useammin vaivaamaan pimperoita käsin kuin varsinaista yhdyntää harrastamaan. Erinomaisen kiihottavaa touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi