Peikkohammas
Jotenkin oudosti olen oppinut tykkäämään kehostani taas uudella tavalla. Mulla on aina ollut alahampaiden eturivissä yksi taaksepäin taipunut hammas. Joo en jaksanut yökiskoja, tai hammasrautoja käyttää lapsena. 🙄 Aiemmin se on kaduttanut aika paljon ja yksittäisen hampaan vinous näyttänyt omasta mielestä rumalta. Sitten näin Tinderistä yhden tosi söpön punatukkaisen naisen jolla hieman vastaava "peikkohammas", mutta ylähampaissa. Se näytti jotenkin niin söpöltä!
Tänään sitten huomasin tuijottelevani tuota omaa töröttävää hammasta ja tajusin sen olevan hieman samanlainen. Yhtäkkiä se ei näytäkään rumalta. Olisikohan mahdollista et naiset ajattelisi samalla tavalla?
Miten on? Ootteko koskaan nähnyt söpöä peikkohammasta? =D
Kommentit (3)
Olin alakoulussa ja kauneinta mitä tiesin, oli kun eräällä tytöllä oli hampaat vinksin vonksin. Taisin usein tuijottaa häntä ihailevasti kun halusin samanlaiset. Itselläni on tasainen hammasrivistö. Ollaan me ihmiset kummmallisia, täytyy myöntää.
Minulla on kyömynenä jota yksi ilkimys ilkimys haukkui kotkan nokaksi. Sitä en ole koskaan osannut hävetä.
Eräällä Sannalla, kaikki on vinksin vonksin...