Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan parantunut sitoutumiskammosta?

Vierailija
28.07.2024 |

Siis niin, että pystyy nykyisin sitoutumaan täysillä eikä välttele pakonomaisesti yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa jne. Ja jätetään nämä jutut siitä, että sitoutumiskammo kyllä lähtee sen oikean kanssa pois tästä ketjusta. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
2/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo. Tarvitsi tunnelukko terapiaa ja terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pohjimmiltaan on sitä että haluaa pysyä vapaana ja sinkkuna.

Vierailija
4/8 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla noinkin. Muuttuukohan tuo iän myötä mihinkään suuntaan, itse olen jo 35...

Vierailija
5/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole. Syy voi olla myös lapsuudesta.. mun vaimo meni terapiaan 36vuotiaana 3vuoden seurustelun jälkeen.

Kun tajusi itse ettei kaikki ole kohdallaan. Meillä oli 3v unelma suhde takana tässä vaiheessa.  Mä olin ihan älyttömän sitoutunut ja halusin naimisiin, lapsia, perheen ym. Vaimo pelkäsi edelleen että mä vaan pelailen ja kohta me erotaan..

Terapia toi avun hänelle.

Vierailija
6/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla noinkin. Muuttuukohan tuo iän myötä mihinkään suuntaan, itse olen jo 35...

Riippuu syistä. Kirjoitin ton aiemman viestin mun vaimosta.  Ei toi olisi koskaan hänelläkään muuttunut jos ei olisi itse tajunnut et jotain on vialla ja pakko muuttua.

Vierailija
7/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä ole. Syy voi olla myös lapsuudesta.. mun vaimo meni terapiaan 36vuotiaana 3vuoden seurustelun jälkeen.

Kun tajusi itse ettei kaikki ole kohdallaan. Meillä oli 3v unelma suhde takana tässä vaiheessa.  Mä olin ihan älyttömän sitoutunut ja halusin naimisiin, lapsia, perheen ym. Vaimo pelkäsi edelleen että mä vaan pelailen ja kohta me erotaan..

Ts. tarvitsi naisen läsnäoloa ja rakkautta, jotta kestää sinua. Käykö vielä terapiassa?

Vierailija
8/8 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ts. tarvitsi naisen läsnäoloa ja rakkautta, jotta kestää sinua. Käykö vielä terapiassa?

Olipa sekava vastaus... Tarvitsi jonkun kuka kertoo hänelle että hänellä on ongelma. Jonkun kuka kertoi miten hän voi hallita ajatuksiaan. Käy edelleen terapiassa. On tosin päässyt hienosti yli sitoutumiskammosta. Nyt hoidetaan muita hänen käyttäytymismallejaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan