Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletteko harhaisesti voivanne jotenkin vaikuttaa elämäänne? Kerro mihin muka olet itse todellakin voinut vaikuttaa! Minä en ainakaan mihin

Vierailija
28.07.2024 |

Luuletteko harhaisesti voivanne jotenkin vaikuttaa elämäänne? Kerro mihin muka olet itse todellakin voinut vaikuttaa! Minä en ainakaan mihinkään oikeasti (todella) tärkeään!

Minua harmittaa koko hukattu elämä ja olen jo eläkeikäinen. Jossain vaiheessa joku sanoi että nyt elät teinivuosia jotka jääneet elämättä. Ehkäpä juuri nyt elän sitten nuoruuttani uudestaan... siihen kuuluu että haluaisin kokea konkreettisesti ja fyysisesti myös rakkauden enkä vain jotain kummallisia rakkaussuhteita.

Mutta elämä on tullut sellaisena kuin on eikä itseni määrättävissä ole ollut juuri mitään. Kaikki - koko elämä - on ollut pelkkää pakkopullaa... On ihan väärin, valheellista yms sanoa nuorille ihmisille että te teette valintoja, itse voi määrätä elämänsä kulun yms bullshitiä!!! EI VOI YHTÄÄN MITÄÄN... ei voi itse määrätä mihin perheeseen ja sukuun on minäkin päivänä ja vuonna syntynyt, ketä ihmisiä tulee tapaamaan jne...

'Vanhana' näen - ainakin minä - koko elämäni kuin filminä - ja kaiken tärkeän muistaa aivan yksityiskohtaisesti... SIIS KAIKEN MIKÄ OIKEASTI ON TÄRKEÄÄ... Kirjoittakaa itsellenne oma elämäntarina paperille silloin kun vielä siihen pystytte. Se on ihan myös omaterapiaa... JA AINAKIN MINULLE TEKEE NIIN NIIN HYVÄÄ... Siitä voitte sitten ihan hyvin laittaa 'kivoja' ketjujakin tänne Aaveelle...

T. Täysin traumatisoitunut ihminen joka näyttää saavan vapautuksen...

P.S. Aaveetkin heränneet henkiin, muuttuneet todeksi ja alkaneet elää aikamoisilla kierroksilla???

28.07.2024

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla