Jos Squid Gamen kaltaisia pelejä oikeasti olisi olemassa, menisitkö jos saisit kutsun?
Ja jos palkintosumma euroissa olisi 44 miljoonaa euroa. Se vastaa noin 44 miljardia wonia.
Kommentit (41)
Jos se kuolema elementti mukana, niin en menisi. Ihan vaan kisailuna samat pelit menisin.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Raha ei ole todellakaan sen arvoista, että saattaisin itse kuolla ja vielä kaiken lisäksi tavalla tai toisella t a p p a a muita.
Mielenkiintoinen ajattelutapa
Vierailija kirjoitti:
Jos se kuolema elementti mukana, niin en menisi. Ihan vaan kisailuna samat pelit menisin.
Miksi pelkäät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Raha ei ole todellakaan sen arvoista, että saattaisin itse kuolla ja vielä kaiken lisäksi tavalla tai toisella t a p p a a muita.
? Perustele.
Menisin koska vihaan elämääni. Haluaisin kuolla nytkin koko ajan mutta jos saisin 44 miljoonaa tai edes 44 tuhatta euroa niin ehkä mää jotain iloa keksisin... eli win/win tilanne myös mulle.
Pelin nimi kun olisi squirt game niin menisin mielusti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelasin lapsena noita pelejä. Olin aika hyvä tuossa missä piti edetä aina kun ei katsottu ja sitten pysyä liikkumatta. Mikä sen leikin nimi olikaan Suomessa?
"Liikennevalot"
Se on hauska peli, itse pidin enemmän siitä lasiaskelmista, harmi ettei pelattu sitä lapsena
Meillä se oli peili.
Työttömät pelaamaan ja voittajalle joku roskakuskin duuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
? Perustele.
Raha ei ehkä ole kuolemisen arvoista mutta eihän ne hahmot siinä sarjassa tappaneet toisiaan vaan ne tapettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät?
En pelkää, mutta en koe tarvetta asettaa itseäni huvikseni kuolemanvaaraan.
En halua elää joten miksikäs ei. Viimeinen tilaisuus olisi rikastua. Jos voittaisin, muuttaisin Australiaan ja perustaisin kenguru-tarhan.
Ihmiset ovat alkeellisia. Paskovat ja kusevat, syövät ja naivat. Hyi ihmiskuntaa. Tottakai menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelasin lapsena noita pelejä. Olin aika hyvä tuossa missä piti edetä aina kun ei katsottu ja sitten pysyä liikkumatta. Mikä sen leikin nimi olikaan Suomessa?
"Liikennevalot"
Se on hauska peli, itse pidin enemmän siitä lasiaskelmista, harmi ettei pelattu sitä lapsena
Meillä se oli kuka pelkää mustaa Pekkaa mutta nykyään tuo nimi ei käy.
Meillä sen pelin nimi oli Peili
Peilinä sitä pelaa nykylapsetkin. Kuka pelkää mustaa pekkaa/mustaa miestä/mustekalaa (tää on se nykyversio) on aivan eri peli.
Menisin. Eipä tässä muutakaan ole. Lomakin mennyt koneella istuessa ja olen tajunnut, että elämäni on aika samantekevää.
Tuossa olisi sentään mahdollisuudet johonkin. Vituttaisi herätä jostain ansoitetusta kuutiosta tai tehtaasta.
En menisi. Olen psykoosissa sillä haluan jatkaa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan menisi. Elämä on ihanaa enkä ole rahan perään.
Osallistujillehan pelin Todellinen luonne selvisi vasta ensimmäisen pelin myötä.
Squid Game on mielestäni mielenkiintoisin koko peleissä
Elämä ei ole ihanaa. Lienet psykoosissa. Äkkiä sairaalaan!