Jos Squid Gamen kaltaisia pelejä oikeasti olisi olemassa, menisitkö jos saisit kutsun?
Ja jos palkintosumma euroissa olisi 44 miljoonaa euroa. Se vastaa noin 44 miljardia wonia.
Kommentit (41)
Pelasin lapsena noita pelejä. Olin aika hyvä tuossa missä piti edetä aina kun ei katsottu ja sitten pysyä liikkumatta. Mikä sen leikin nimi olikaan Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Pelasin lapsena noita pelejä. Olin aika hyvä tuossa missä piti edetä aina kun ei katsottu ja sitten pysyä liikkumatta. Mikä sen leikin nimi olikaan Suomessa?
"Liikennevalot"
Se on hauska peli, itse pidin enemmän siitä lasiaskelmista, harmi ettei pelattu sitä lapsena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikennevalot"
Se on hauska peli, itse pidin enemmän siitä lasiaskelmista, harmi ettei pelattu sitä lapsena
Meillä se oli kuka pelkää mustaa Pekkaa mutta nykyään tuo nimi ei käy.
En menisi. Liikaa menetettävää kun mulla on ihana lapsi ja mies.
En, mutta katsoisin mieluusti koska epätoivoiset vassarinpaskat olisivat enemmistössä kilpailijoissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla Gganbu😁
Se musta jolta huijattiin kuula ja käteen jäi kivi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla Gganbu😁
Ei kun se vanha mies. Oh ll-Nam joka tyyliin järjesti koko Squid Gamet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikennevalot"
Meillä sen pelin nimi oli Peili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla Gganbu😁
Ei kun se vanha mies. Oh ll-Nam joka tyyliin järjesti koko Squid Gamet
Vanha mies kusi housuun 🙈
En todellakaan menisi. Elämä on ihanaa enkä ole rahan perään.
Vierailija kirjoitti:
En. En haluaisi kuolla.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikennevalot"
Meillä se oli Peili.
En tietenkään. Raha ei ole todellakaan sen arvoista, että saattaisin itse kuolla ja vielä kaiken lisäksi tavalla tai toisella t a p p a a muita.
Menisin. Ei tarvitsisi edes miljoonia tai miljardeja. Menisin jos panoksena olisi se että pääsen 13 vuotta kestäneestä ulosotosta pois.
Huonoimmassakin tapauksessa saisi ilmaisen eutanasian joten olisi täysi win/win tilanne.
Kaikki muut pelit oli kivoja paitsi ne missä putosi jostain korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Liikennevalot"
Meillä taas Kuka pelkää mustaa Pekkaa oli se missä juostiin viivalta viivalle toiseen päähän, ensin keskellä 1 kiinniottaja ja kun sai jonkun kii jäi tämä myös kiinniottajaks. Se joka jäi vikana kii oli uuden kierroksen eka kiinniottaja. Ja musta Pekka oli nokisutari, ei viite ihonväriin, ja karkuun juostiin koska ei haluttu sen koskevan nokisella kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin. Ei tarvitsisi edes miljoonia tai miljardeja. Menisin jos panoksena olisi se että pääsen 13 vuotta kestäneestä ulosotosta pois.
Huonoimmassakin tapauksessa saisi ilmaisen eutanasian joten olisi täysi win/win tilanne.
Miksi ja miten tyrit raha-asiasi?
Menisin, olen köyhä ja surullinen elämääni.