Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä pelottaa Puopolon ja Ukkolan viitoittama vanhoollinen persu- ja körttisuomi - kielletäänkö abortit pian??

Vierailija
27.07.2024 |

Kuinka paljon naista voidaan syrjiä, alentaa ja potkia. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää nämä teidän kaasuvalotus- & manipulointiyritykset kun tavara on housuissa. 

Vierailija
2/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke körttejä tähän, tietämätön. Vapaamielisin uskonnollinen liike ja vähiten sanelemassa, miten kenenkään tulee elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, äänestäkää vaan äärioikeaa, persuutta, niin tuleman pitää tämäkin

Vierailija
4/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä koe tulevani potkituksi noilta tahoilta.

Vierailija
5/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi, joka ei tiedä mitä körtti tarkoittaa. Persuista en perusta minäkään, mutta körtit on eri juttu. 

Vierailija
6/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs lähtien Puopolo on ollut persu? En tiedä hänen poliittista kantaansa muuta kuin että se on oikealla. Veikkaan silti, että hän on kokoomuslainen arvokonservatiivi. Olen katsonut kun hän juontaa Viisasteluklubia ja siinä on mukana usein Kokoomuksen Sammallahti ja Perussuomalaisten Rostila. Kun Puopolon omia kantoja kuuntelee, niin sanoisin että enemmän hän kokoomuslainen on.

Vierailija
7/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakulla havaintoa vasemmistolaisesta, joka ymmärtää, mitä kirjoittaa? Onko tuolloin kyseessä vasemmistolainen lainkaan?

Vierailija
8/8 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs lähtien Puopolo on ollut persu? En tiedä hänen poliittista kantaansa muuta kuin että se on oikealla. Veikkaan silti, että hän on kokoomuslainen arvokonservatiivi. Olen katsonut kun hän juontaa Viisasteluklubia ja siinä on mukana usein Kokoomuksen Sammallahti ja Perussuomalaisten Rostila. Kun Puopolon omia kantoja kuuntelee, niin sanoisin että enemmän hän kokoomuslainen on.

Samaa pasqaa koko sakki.