Ketä pelottaa Puopolon ja Ukkolan viitoittama vanhoollinen persu- ja körttisuomi - kielletäänkö abortit pian??
Kuinka paljon naista voidaan syrjiä, alentaa ja potkia.
Kommentit (8)
Älä sotke körttejä tähän, tietämätön. Vapaamielisin uskonnollinen liike ja vähiten sanelemassa, miten kenenkään tulee elää.
jep, äänestäkää vaan äärioikeaa, persuutta, niin tuleman pitää tämäkin
En minä koe tulevani potkituksi noilta tahoilta.
Taas yksi, joka ei tiedä mitä körtti tarkoittaa. Persuista en perusta minäkään, mutta körtit on eri juttu.
Mistäs lähtien Puopolo on ollut persu? En tiedä hänen poliittista kantaansa muuta kuin että se on oikealla. Veikkaan silti, että hän on kokoomuslainen arvokonservatiivi. Olen katsonut kun hän juontaa Viisasteluklubia ja siinä on mukana usein Kokoomuksen Sammallahti ja Perussuomalaisten Rostila. Kun Puopolon omia kantoja kuuntelee, niin sanoisin että enemmän hän kokoomuslainen on.
Onko jollakulla havaintoa vasemmistolaisesta, joka ymmärtää, mitä kirjoittaa? Onko tuolloin kyseessä vasemmistolainen lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs lähtien Puopolo on ollut persu? En tiedä hänen poliittista kantaansa muuta kuin että se on oikealla. Veikkaan silti, että hän on kokoomuslainen arvokonservatiivi. Olen katsonut kun hän juontaa Viisasteluklubia ja siinä on mukana usein Kokoomuksen Sammallahti ja Perussuomalaisten Rostila. Kun Puopolon omia kantoja kuuntelee, niin sanoisin että enemmän hän kokoomuslainen on.
Samaa pasqaa koko sakki.
Säälittää nämä teidän kaasuvalotus- & manipulointiyritykset kun tavara on housuissa.