Kuka on mielestäsi maailman kamalin äiti? Minusta Deanna Laney.
Kommentit (10)
sekä se prostituoitu äiti, jonka nimeä en muista, mutta joka antoi 2-vuotiaan tyttärensä maksusta miesten käyttöön =(
Nuorin oli 5 kk tytär. Vanhin poika, 7 v, näki kaiken ja hätääntyi, mutta äiti sai juostua pojan kiinni ja samaan ammeeseen kuoli tämäkin lapsi. Sitten äiti soitti poliiseille ja kertoi tekosestaan. Tämäkin oli Jumalan käskystä muutes...
joka ensin poltti kouluikäisen lapsensa kotiin ja kukaan ei epäillyt mitään edes ja sitten puukotti taaperoikäiset ja sytytti talon palamaan. Onneksi kuoli itsekin sinne häkään.
Niin, ja se äiti joka hukutti lapsensa kaivoon.
Mistä tehty se Kaivo -elokuvakin.
:(
Tapahtuiko jossain Mäntsälässä?
päinvastoin kuin esim. Porvoon tapaus, joka teki kammottavan tekonsa täysin harkitusti. Kaivo-tapauksen äiti oli siis teot tehdessään aivan muissa maailmoissa vuosia jatkuneen psyykkisen alistamisen seurauksena. Minusta on täysin eri asia tehdä hirveitä asioita kylmän harkinnan jälkeen kuin ilman, että itse tajuaa, mitä tekee.
Vierailija:
Niin, ja se äiti joka hukutti lapsensa kaivoon.
Mistä tehty se Kaivo -elokuvakin.
:(Tapahtuiko jossain Mäntsälässä?
Ei mun mielestä voi samalla tavalla syyttää jos esim synnytyksen jälkeisessä masennuksessa tekee jotain itse sitä tajuamatta, kuin se että tekee asioita täysin tietoisesti.
kivitti 6- ja 8-vuotiaat poikansa kuoliaiksi äitienpäivän vastaisena yönä 2003, sekä vammautti vakavasti kivillä 14 kk vanhan poikavauvan. Jumalan käskystä.