Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehdotelkaa autoa n. 20k budjetille.

Vierailija
27.07.2024 |

Tyttärelle ostetaan ensiautoa ja odotuksena on uudehko, vähänajettu, hyvät varusteet ja automaatti. Peruutustutka oltava ja digitaalinen näyttö sekä vähintään puolinahkapenkit.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele uudehko. Minulle uudehko tarkoittaa max 2 vuoden ikäistä ,alle 20 tuhatta kilometriä ajettua, mutta mitä se sinun kohdallasi tarkoittaa on arvoitus.

Saksalainen laatuauto on uudehko vielä 5 vuoden jälkeenkin,sinulla ilmeisesti kokemusta vain riisikipoista jotka kulahtaa jo ensimmäisen vuoden ajon jälkeen.

Eli sulla ei ole kokemusta kuin yli 5v vanhoista saksalaisista. 

Vierailija
22/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nissan Qashqai 2018, hyvä ja turvallinen ensiauto. Ostettiin omalle tyttärelle.

Tätä ei ainakaan. Ovat aivan järkyttävän huonoja ajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myydä mun vähän ajetun vuoden 2012 corollan 1.6 bensa automaatin se on oikein hyvä ensiauto,luotettava tekniikka ja taatusti halvempi kuin 20.000€

12 vuotta on kyllä kieltämättä uudehko jos ajattelemme afrikan autokantaa. 2012 Corolla 1,6 hintaluokka liikkuu siinä 2000€ kahta puolen. 

Vierailija
24/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytölle auto 😂 mitä se tekee peruutustutkalla kun juuri epäsuorasti kerroit että ei osaa edes peruuttaa koska miksi muuten olisit maininnut tuon "tytön" erikseen. 

Typerään mieleesi ei sitten tullut, että se peruutustutka helpottaa juuri huonosti peruutuksen osaavaa eniten.

Vierailija
25/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiauton pitäisi nimenomaan olla huono, manuaalivaihteinen ja ilman mitään peruutusapuja että oppii ajamaan ja hallitsemaan autoa itse. Ensimmäiseksi vuodeksi alle joku parin tonnin kesäauto ja kun sillä osaa ajaa niin sitten vaihto modernimpaan.

Eikä pidä. Tule tälle vuosituhannelle, pösilö.

Vierailija
26/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele uudehko. Minulle uudehko tarkoittaa max 2 vuoden ikäistä ,alle 20 tuhatta kilometriä ajettua, mutta mitä se sinun kohdallasi tarkoittaa on arvoitus.

Saksalainen laatuauto on uudehko vielä 5 vuoden jälkeenkin,sinulla ilmeisesti kokemusta vain riisikipoista jotka kulahtaa jo ensimmäisen vuoden ajon jälkeen.

Sinulla ei taida olla autoista kokemusta ensinkään tai sitten sinulla on varaa vaan saksalaisiin jonnepommeihin.

Vierailija
27/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toyota 👍

Vierailija
28/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytön mukaan, minkälaista ajoa tulee eniten.

Lyhyet matkat, sähkö tai ladattava hybridi.

Sekaajo, kevyt hybridi tai taloudellinen bensakone.

Matkaajo, diesel tietyillä varauksella, vaikea myydä, käyttöautona hyvä. (Tulevat EU polttoaine verot.)

Vierailija
29/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu. Täällä pääkaupunkiseudulla eniten moottoritien varteen hyytyneitä olen havainnut useamman vuosikymmenen kokemuksella juuri näitä saksalaisia "laatuautoja".

Vierailija
30/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan Leiffi

Vierailija
31/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytölle auto 😂 mitä se tekee peruutustutkalla kun juuri epäsuorasti kerroit että ei osaa edes peruuttaa koska miksi muuten olisit maininnut tuon "tytön" erikseen. 

Typerään mieleesi ei sitten tullut, että se peruutustutka helpottaa juuri huonosti peruutuksen osaavaa eniten.

Mitä se auttaa jos ei osaa laittaa peruutusvaihdetta edes päälle??

Vierailija
32/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myydä mun vähän ajetun vuoden 2012 corollan 1.6 bensa automaatin se on oikein hyvä ensiauto,luotettava tekniikka ja taatusti halvempi kuin 20.000€

12 vuotta on kyllä kieltämättä uudehko jos ajattelemme afrikan autokantaa. 2012 Corolla 1,6 hintaluokka liikkuu siinä 2000€ kahta puolen. 

Jos nyt kuitenkin 10.000e kahta puolta. Ehdottomasti luotettavampia autoja mitä on iminä tehty. Moottoria ei saa ajamalla rikki, kori voi kyllä kärsiä näistä suolateisgä.

Vierailija
33/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kia Rioa suosittelen. Menee uutenakin tuohon budjettiin tai ainakin lähelle.

Helposti ajettava näppärä pikkuauto erityisesti kaupunkiajoon, toki pääsee sillä kauemmaskin...

Vierailija
34/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tytöille auto!! Eivät osaa ajaa.

Kyllä osaavat.

Paitsi parkkipaikalla,kapealla tiellä,pimeällä,talvella,sateella, tai muun liikenteen seassa. Muuten kyllä ajavat vallan mainiosti.

Unohdit kätevästi mainita, että myös auringon paiste häiritsee ajamista, mutta pääasiallisesti vain aamulla päivällä ja illalla.

Vierailija
35/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen pomminvarma sisäänajettu corolla.

https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/14362544

Vierailija
36/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen pomminvarma sisäänajettu corolla.

https://www.nettiauto.com/toyota/corolla/14362544

Bensapihi ja varma hybriditekniikka. Ei taida parempaa hintalaatusuhdetta löyty 20k€ autoissa.

Vierailija
37/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kyseinen asia ole ihan tämän päivän juttu niin odottaisin hetken aikaa kunnes BYD tuo Seagull mallinsa Eurooppaan. Se on sähköauto, jonka hinnaksi on Euroopassa arvioitu noin 20 000 euroa. Näin pääsisi tyttäresi uuden auton omistajaksi, loikaten museotekniikan yli suoraan nykyajan tekniikkaan ja mainion sähköauton puikkoihin.

Tätä autoa pelkää koko läntinen autoteollisuus, koska se tulee olemaan totaalinen game changer autoteollisuudessa, koska se on erittäin hyvä ja laadukas auto, mutta silti todella halpa. Sehän maksaa Kiinassa alle 10 000 euroa. Tämä auto on pääsyyllinen siihen, miksi Eurooppa ja Amerikka on nostanut tullimaksuja kiinalaisille autoille. Tosin Bydiä sekään ei pelota, sillä se on avaamassa tehtaitaan Eurooppaan, jossa valmistetaan ainakin kyseistä mallia.

Vierailija
38/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä ostin keväällä aika lailla noihin spekseihin sopivan auton, vaikken mä sitä hyvin varustelluksi kutsuisi. Opel Astra farkku, automaatti, just 2v ensirekisteröinnistä, ajettu 25t km, on ne puolinahkapenkitkin Eiköhän digitaalinen näyttö ole ihan perusvaruste. Tutkiakin on eteen, taakse, kulmiin ja peruutuskamerakin löytyy, avaimeton käynnistys sun muut systeemit. Hinta 18700,-.

Vierailija
39/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nissan Leiffi

Tai Leiffiltä priimakuntone mersu vm.1998, ajettu vain 55 tuhatta kilometriä. Kuin uus.

Vierailija
40/42 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa! Kyllä minäkin olen aina saanut autoni peruututettua kun olen vain pyytänyt. Väkisinkin tulee sellaisia paikkoja vastaan joihin on vaikea peruuttaa, esimerkiksi parkkiruutu tai joku muu haastava paikka!

Minulla ei ole tarvetta peruuttaa muualle kuin parkkiruutuun ja siitä pois. Ilman peruutuskamera, kun on sivupeilit