Mies ei reagoi minuun mitenkään- Yksinäisyys
Hei!
Olen ennenkin kirjoittanut samasta aiheesta.
Olemme olleet miehen kanssa yhdessä yhteensä 12 vuotta. Kun tapasimme niin mies oli ihana, välittävä ja teimme kaikkea yhdessä.
Kolme vuotta sitten kaikki muuttui. Miehestä tuli ärtyisä, vihainen ja huusi minulle. Siitä vuoden päästä kuvioihin astui haukkuminen ja nimittely. Suuttuessaan mies haukkuu läs..., V....n tyhmäksi, käskee painumaan h...n yms. Kaikki läheisyys loppui mitä ennen oli. Käskee katsomaan peilistä miltä näytän yms. Mies nukkuu toisessa huoneessa ( kuulema) ei saa nukuttua minun kanssani, ei huomioi eikä anna läheisyyttä, ei puhu eikä reagoi minuun mitenkään. Kun tulee kotiin ei ole näkevinään minua.
Sanoi kerran, että läheisyyttä ei halua, ennen kuin laihdutan. ,( En ole lihava, vähän ylipainoa). Sanoo, että olen oksettava ja kuvottava. Kerran sanoi myös, että olen maailman kamalin nainen.
Kun sanon jonkun mielipiteen, hän sanoo, että olen mielenvikainen eikä päässäni liiku mitään.
Kun itken näille, niin mies nauraa ja sanoo, että olen heikko ihminen, hänen elämänsä on mennyt pilalle kuulema minun takiani.
Minulla on erittäin yksinäinen olo suhteessa ja voin huonosti. Olen yrittänyt olla mukava ja kiltti ( kerran mies sanoi, että kiltteydellä ei pitkälle elämässä selviä)
En tiedä, miten selviän, en tiedä kelle voisin puhua näistä. Kerran olin menossa juttelemaan näistä yhdelle ammattilaiselle, mutta mies sai jostain tietää ja alkoi haukkumaan h..ksi ja että teen kuulema itseni naurunalaiseksi.
Olen niin väsynyt tähän. En tiedä miten selviän. Onko kenenkään muun elämä ollut tälläistä?
Kokemuksia?
Juuri näin.