Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet uhriutuu, kun nainen päättää pitää lapsen vaikka mies ei halua?

Vierailija
27.07.2024 |

Miehet, minulla on teille asiaa. 

Älkää haukkuko naista, mikäli yhteisestä päätöksestä harrastettu seksi johtaa raskauteen, jota nainen ei keskeytä. Ette ole uhreja, teitä ei ole kukaan pakottanut isäksi, eikä vastuu harmituksestanne raskaudesta ole kenenkään muun kuin teidän, sillä vaihtoehtoja on. Se, että päätätte olla käyttämättä näitä vaihtoehtoja ei myöskään ole kenenkään muun syy, kuin omanne. Alla muutama vinkki: 

1. Älä harrasta seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jota et voisi kuvitella mahdollisen lapsesi äitinä. 

2. Käytä kondomia itse aina, myös silloin kun nainen sanoo käyttävänsä e-pillereitä/muuta ehkäisyä. Ja samalla, muista kohta 1. 

3. Muista, että ehkäisy voi pettää. 

4. Muista, että voit varmistaa itse sen, ettet tule isäksi ja joudu maksamaan elatusmaksua, vain kieltäytymällä seksistä. Mikäli päädyt tästä huolimatta siirtymään eteenpäin, muista, että naisella on oikeus olla tekemättä keskeytystä ja sinä olet sen hyväksynyt siinä vaiheessa, kun olet päästänyt siittiösi kohti naisen munasolua.

joten hyvät miehet, lopettakaa uhriutuminen. Nainen ei olisi raskautunut ilman teidän tekemiä päätöksiä, mikäli ne päätökset johtavat raskauteen, on naisella päätettävissä joko pitää lapsi teidän mahd. haluttomuudesta huolimatta tai keskeyttää se. Pallo on ensin teillä, muistakaa se. En ole koskaan kuullut, että nämä isäksi pakotetut, olisivat huolehtineet itse ehkäisystä. Oikean kokoinen, oikein säilytetty kondomi, yhdistettynä vaikkapa keskeytettyyn yhdyntään (tästäkin mies voi päättää mm. Seksistä kieltäytymisen lisäksi) tuskin on näissä takana. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, nainen päättää pitääkö lapsen, mies päättää osallistuuko lapsen elämään.

Kumnioittakaa molempien päätöstä.

Vierailija
2/2 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on käyttänyt kondomia, minkä nainen on salaa neulalla puhkaissut niin ymmärrän miestä. Varmin tapa ehkäistä raskautta on elää selibaatissa ja tavata naisia vain kavereina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi