Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupoissa myytävät naisten vaatteet

Vierailija
27.07.2024 |

Kukahan noita marketeissa roikkuvia retaleita ostaa ja mihin ne päätyvät? Eikö sisäänostajilla ole minkäänlaista tyylitajua vai ovatko he itse paksuja tynnyreitä, jotka eivät soisi kenenkään muunkaan näyttävän hyvältä? Ensinnäkin kuosit ja värit ovat enimmäkseen tylsiä. Paitapuserot joko Dumbo-norsulle suunniteltuja tai sitten raidallisia, pitkähihaisia, tikku-ukoille sopivia ankeuksia. T-paidat istuvat hyvin jos vyötärön, rinnan ja lantion ympärys ovat samaa senttikokoa. Jos eivät ole niin sitten näyttävät siltä kun sellaisen loimen vetäisee päälleen. Kesäiset neuletakit ovat niin lyhyitä, että ulottuvat johonkin vyötärön ja rintojen väliin. Jos jostain kumman syystä löydät kivan paidan, ei siihen rimmaavia housuja löydy millään. Joko kuosit tai malli ei sovi yhteen. Yöpaidat sitten: hah hah. Harvoin löytyy mitään sievää muille kuin langanlaihoille teineille tai ylipainoisille isomummoille. Marimekkoon ei ole varaa, mutta niitä loimia en pukisi päälleni edes pimeässä maksustakaan, joten ne pellevermeet saavat puolestani maksaa ihan mitä vain. En tiedä, kuka suunnittelee Temussa myytävät vaatteet, mutta niissä ainakin on sitä tyyliä, väriä, istuvuutta ja kaikkea sitä, mikä useimpia naisia pukee ellei sitten ole lihottanut itseään rantapalloksi mussuttamalla xxxxx-l-kokoisilla sipsipusseilla ja Coca-colalla 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käsittääkseni Temun pääsuunnittelijoita ovat Karl Lagerfeld ja Vivienne Westwood. He luovat sen Temun ylellisen ja samalla naisellisen eleganssin. Apulaissuunnittelijoina on sitten nuoria lahjakkuuksia. Mutta tosiaan täytyy olla sekå rikas että hoikka voidakseen käyttää Temun vaatteita. 

Vierailija
2/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö naisten vaatteita muuallakin kuin kaupoissa?

Vierailija
4/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siellä on ihan kivoja vaatteita. Varsinkin yläosat ja mekot. Mutta olenkin tantta 😅

Temusta/sheinilta olen tilannut jotain mutta sieltäkin saman tyylistä mitä ostaisin prismasta. Muhun ei iske yhtään ne korkeavyötäröiset revityt farkut erilaisilla twisteillä eli liioitelluilla kulutuksilla ja niiteillä/pitsillä ja resoreilla. Eikä t-paidat/topit missä jotain "tatuointikuvia", kurkistusaukkoja rintojen päällä tai olkapäissä jne.

Viimeksi ostin sheinilta siistit mustat housut (x2) ja siihen salvianvihreän pitsi(ei läpinäkyvä) t-paidan. Tommosia siellä prismoissakin on. 

Vierailija
5/5 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ostaisi myrkky-Sheiniltä yhtään mitään. Kannattaisi sinunkin ottaa asioista selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme