Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä edes treffeille kauhean vartaloni takia

Vierailija
27.07.2024 |

Ennen pitkää joutuisi siihen tilanteeseen, että pitäisi riisua vaatteet ja siihen en pysty mitenkään. Vertaistukea tai jotain?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua

Vierailija
2/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä on ollut aina. Lapsena minut lihotettiin luokan painavimmaksi tytöksi. Siitä kyllä sain kuulla ikäisiltäni ja myös vanhemmiltani.

Alkoi teininä syömishäiriöoireilu enkä tähän ikään mennessä ole oppinut normaalia suhdetta ruokaan tai vartalooni. 

Olen ollut hyvässä kunnossa ja hoikka mutta siltikään en ole pystynyt olemaan luontevasti alasti kenenkään seurassa. Tällä hetkellä olen todella lihava ja en missään nimessä pystyisi edes ajatuksen tasolla kuvittelemaan että olisin alasti missään, hyvä että edes itseni kanssa. 

En edes katso miehiin päinkään. En halua mitään. 

Ymmärrän sinua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä voi sanoa? Mua ei ole estänyt treffeille menemistä.

Vierailija
4/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla riisut niin kyllä se siitä. On se vastakkainen sukupuolikin (et maininnut kumpaa itse olet) tietoinen omista makkaroistaan. Kun kaksi tavista löytää toisensa niin ei tarvitse olla täydellinen.

Vierailija
5/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku kissapuku päälle? Ei ole pakko olla kokonaan alasti

Vierailija
6/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse joku itseäsi rumempi niin ei ole varaa valittaa.

Vierailija
7/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laittanut profiiliisi vain muokatun kasvokuvan? Ei kannattaisi, kyllä käry käy.

Vierailija
8/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse joku itseäsi rumempi niin ei ole varaa valittaa.

Miksei olisi? Kyllähän monet lyhyetkin naiset haluavat pitkän miehen. 

Vierailija
9/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä deittiapeissa on myös ihan tavallisia miehiä, joilla ei tulisi mieleenkään etsiä seksiseuraa kuvaamalla vatsaansa peilin kautta. 

Laittaisin rehellisen naamakuvan ja kuvan, josta kropan muoto erottuu. 

Vierailija
10/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Enkä uimarannalle vaikka olisi mikä helle. Nyt laihdutus- ja kuntokuuri menossa. Kun se toivottavasti tuottaa tulosta jossain vaiheessa tulevaisuudessa, voin treffata ja riisuutua. 

Vierailija
11/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan! Kannattaa tehdä selväksi, ettet ole mallin mitoissa, olitpa mies/nainen.

Ihmisiä on monen muotoisia ja näköisiä, pituisia ja painoisia. Hyvin harva on kaikin tavoin upea.

Vierailija
12/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä deittiapeissa on myös ihan tavallisia miehiä, joilla ei tulisi mieleenkään etsiä seksiseuraa kuvaamalla vatsaansa peilin kautta. 

Laittaisin rehellisen naamakuvan ja kuvan, josta kropan muoto erottuu. 

Tämä on ainoa järkevä vaihtoehto. Laittaa "inhorealistiset" kuvat, jolloin ei ainakaan synny tilannetta että vastapuoli kokisi tulleensa huijatuksi.

Vierailija
13/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Kenen kanssa sinun pitäisi riisuutua? Nuoruutesi rakkauden? Älä yhtään välitä vaan lähde rohkeasti matkaan sanoo av-mamma! Tälle rakkaudellesi sinä olet jotain muuta kuin nykyinen kroppasi. Laitatte makuuhuoneeseen kuvat teistä kun olitte nuoria. Sitten teette niin että jos teidän välillä leimahtaa uudestaan niin yhdessä hoidatte kroppanne kuntoon ja teette sellaiset elämäntapamuutokset että kaikki tuntuu hyvältä. 

Mitä tarkoittaa olla 'luontevasti alasti'? Ei meilläkään nakuiltu. Nyt olen ihan ihmeissäni kun näen naapurustossa jotain 3v lapsia joilla vaatteet vain yläkropassa ja sellaisina juoksentevat aikuisten jaloissa ja näkyy toiselle pihallekin saakka? Mitä ihmettä ja miten he tulevat olemaan aikuisina? Jotain nudistejako vai? Ennen erotettiin nudistit ja 'tavikset' ja nudisteille oli omat alueet luontevasti nakuna olemiselle. Nyt kaikki ovat aika nudeja pikkupikkustringbikineissään ja ties missä...

Sillä on merkitystä miten puette pienet lapsenne. Pukekaa mahdollisimman nätisti ja siististi. Siten pukeutuvat sitten aikuisina. Ostakaa vaatteet käytettyinä jos ei ole rahaa uusiin mutta panostakaa kokonaisuuksiin ja että vaatetus näyttää hyvältä lastenne päällä. Tämäkin on teiltä perintöä kuten terveet elämäntavat ja muu arkinen asia ja hyvät käytöstavat yms... Äitini on kertonut että sotien jälkeen oli vaikea saada hyviä kankaita ja neulelankoja lasten vaatteisiin.  

Vierailija
14/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kauniitakin vartaloita hävetään, osa on todellakin ilkeitä ihmisiä toisille vaikka eivät itsekään sen kummoisempia ilmestyksiä ole.

Vierailija
15/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö treffeillä riisua nakuksi?

Vierailija
16/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö treffeillä riisua nakuksi?

Ei nyt tietenkään ekoilla treffeillä, mutta jos päätyy jonkunlaiseen suhteeseen niin jossain vaiheessa kyllä.

Vierailija
17/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin vähän häpeän mun vatsaa. Tiedän ettei se ole paras tapa suhtautua asiaan mutta mielen liikkeitä on vaikea nopeasti muuttaa. 

Tosin muutin joku aika sitten sen verran elämäntapoja että vatsa näyttää nyt pienentyvän. Muutenkin peilistä tuijottaa vähän fressimpi tyyppi kun muutama kuukausi sitten. 

Eilen jopa ilahduin kun kysyttiin paperit kun ostin muuttaman oluen.

M44

Vierailija
18/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi läskit valittaa ? Miksi ovat läskejä ? Miksi eivät laihduta ?

En ole valittanut ja olen laihtunut.

Vierailija
19/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin vähän häpeän mun vatsaa. Tiedän ettei se ole paras tapa suhtautua asiaan mutta mielen liikkeitä on vaikea nopeasti muuttaa. 

Tosin muutin joku aika sitten sen verran elämäntapoja että vatsa näyttää nyt pienentyvän. Muutenkin peilistä tuijottaa vähän fressimpi tyyppi kun muutama kuukausi sitten. 

Eilen jopa ilahduin kun kysyttiin paperit kun ostin muuttaman oluen.

M44

Vatsan koon perusteellako niitä "papereita" kysytään?

Vierailija
20/28 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen valitsisi itseään rumemman, joillakin miehillä tuntuu olevan varaa valittaa. Arvostelevat ulkonäköä ja kokevat sen oikeudekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan