En näköjään pysty edes käymään kaupassa enää
Ilman että tulee itku ja ahdistus, kun näen kuinka hyvännäköisiä muut ihmiset on ja itse olen hävettävän ruma. Kaikki illanvietot on olleet jo monta vuotta pois ohjelmistoista tuon takia ja nyt se on näköjään levinnyt jo arkeen :(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit, huppari ja lippis vaan päälle ja kohti kauppaa. Ei sua kukaan edes tunnista
Ongelma ei ole se, että ajattelisin muiden kiinnittävän huomiota ulkonäkööni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Hommaa paperisia ruskeita kompostipusseja.
2. Leikkaa niihin silmänreiät eli näköaukot.
3. Pussi päähän ennen kuin lähdet ulos.
4. Nyt voit käydä kaupassa häpeää tuntematta.
Saattaa ehkä herättää hiukan enemmän huomiota kuin tuiki tavallinen, ruma pärstä. Voi herättää henkilökunnassa myös epäilyn, että pussipää on naamioitunut ryöstöä varten. En ehkä suosittelisi kuitenkaan.
Pussi päässä ei vaikuta kaupan henkilökunnan käytökseen mitenkään. Sanovat: "Moi, ap" kuten tavallistakin, myyvät ostokset ja jatkavat päiväänsä.
Sanonta "kauneus on katsojan silmissä" pätenee toisinkinpäin. Niin sanottu "ruma" voi olla paljon kiinnostavanpi kuin mitä tajuaakaan. Taiteilijoista esim Kahlo ei ollut kaunotar, mutta kiinnostava on yhä tänä päivänä. Oikeesti.
Lisäksi jos yhtään lohduttaa, tänä päivänä ihmisillä on niin kiire ja ahdistus, että tuskin edes tarkasti ketään kaupassa katsovat. Itse en ainakaan katso, ehkä joskus jotain oikein humalassa olevaa tulee katsottua, kun ei tidä mitä aikovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet olevasi ruma? Huonoja entisiä parisuhteita? Koulukiusaamista?
t: myös ruma, mutta kiinnostaa tietää
En koe olevani vaan ihan oikeasti olen.
Ap
Aikamoinen rumilus olen minäkin, mutta uskon osaavani paljon ja olevani suht fiksu. Ainakin osaan olla kohtelias, enkä kommentoi kenenkään ulkonäköä. Hyvin olen saanut yöelämääkin viettää ja kaupassakäynti ei ole ongelma.
Jos kokee itsensä ulkoisesti epäviehättäväksi, kannattaa oman päänsä sisällä keskittyä niihin muihin asioihin mitkä itsessään on hyvää. Se ei auta kaikessa, mutta suurin osa elämän osa-alueista alkaa sujua.
Tsemppiä!
Kiva, että sinä osaat käyttäytyä asiallisesti. Minä en osaa sitäkään vaan olen kömpelö noloilija, joka sählää, säätää ja sanoo ihan vääriä asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet olevasi ruma? Huonoja entisiä parisuhteita? Koulukiusaamista?
t: myös ruma, mutta kiinnostaa tietää
En koe olevani vaan ihan oikeasti olen.
Ap
Ja ikä ja sukupuoli on?
Itse olen komea mies, mutta mietin, että jos minut muuttaisi naiseksi, niin olisinko kaunis nainen. Vai onko komea mies ruma naisena?
Mene lääkäriin kertomaan ongelmastasi, ehkä saat siihen lääkkeen, että kaupassa käynti alkaa tuntua jopa kivalta.
Kyllä lähikaupassani käy tosi rumia ihmisiä eli sekaan vaan, mahtuu kyllä.
Kaikkialla on rumia, ei-niin fiksuja eikä mukavia. Ja liikkuvat miten huvittaa ja niin pitää ollakin.
Tämäpä! Älä ole ankara itsellesi. Rumia ja tylsiä ihmisiä on tämä maa täynnä, että pää pystyssä sinne kauppaan Ap.