Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt hyppää lampaankoipi hiiligrillin ritilöille paistattelemaan!

Vierailija
26.07.2024 |

Salaattia tein ämpärillisen omalta kasvimaalta, kaaltakin sain joukkoon, useita salaattilaatuja, sipulia, tomaattia, kurkkua, kesäkurpitsaa, kaikkea en voi luetella, lista olisi pitkä, mm vielä mintunlehti, persiljaa yms, yms jo pelkästään salaatissa!

Kolme soosia tulee lampaanjalalle ja salaatinkastikkeessa mesimarjaa, MESIMARJAA, ymmärrättekö?

Sitruuna, viinietikka, oliiviöljy, mesimarja salaatinkastikkeen PÄÄOSAT, myös muita aineita reseptiin kuuluu, mm. hunaja mutta jälleen lista kasvaisi kiinanmuuriakin pidemmäksi ja peittäisi näkyvyyden kansainväliseltä avaruusasemalta jos luettelisin kaikki ainesosat!

Pelkkä tomaattikastike lampaanjalalle sisältää 2 kiloa tomaattia ja kokonaisen laatikollisen mausteita, hedelmiä, ja kyllä myös marjoja, täydellisen luettelon luominen olisi mahdotonta jo chililajikkeiden kirjon kannalta! Minttu- kastikkeen kuvailuiluun ei riittäisi Suomessa vuosittain käytettyjen kirjaimien lukumäärä. Jos kertoisin edes osan valmistusaineista ja vaiheista niin koko pohjoiskalotilla ei voitaisi kirjoittaa enää mitään lähes kolmeen vuoteen! Ja vasta tuon soosin tehtyäni siirryn tärkeimpään eli valkosipuli- kastike- lisäke- kompottiin jota perimätiedon mukaan tehty viimeksi roomassa! Juuri tuon kastikkeen suosio johti yleisöryntäykseen ja Rooman romahtamiseen! Kun kastikkeet lähes valmiita niin alan keittää perunoita joiden pelkkä kasvatus tähän tehtävään vaatinut kolmen pedagogin 7 vuoden työmäärää vastaavan työn!

Kokkiohjelmia en katso, lapsia varten ovat, luontoa maistelemalla olen tullut mestariksi keittotiedon alalla. Tuo lampaanjalka lampaalta jonka sukulinjassa kohtaavat Ranskalaiset Rouge Mutton hienostolampaat Ranskan vallankumouksen ajalta ja Kainuun Harmaat- yliluonnollisen maukkaan lammasheimon jäsenet!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin ottaa myös lääkkeet.

2/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö naimisiin? Kuulostaa oikeasti aivan taivaallisen herkulliselta. Onko sulla omassa metsässä mesimarjat vai saitko jostait?

t. Reipas ja Tunnollinen ammas, joka miettii, onko toinen koipi sun grillissä :D

PS. Otin ton sun aloituksesi talteen. En tiedä, oletko trolli vai et, mutta annoit mulle hyviä ideoita. Kiitos <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan itse ole oppinut lampaansyöjäksi.

Vierailija
4/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tilaamaan kebappia luettuani tämän, olin varannut illaksi hapankorppuja, kurkkua ja juustoa.

Vierailija
5/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää kaivoon!

Vierailija
6/6 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä!

Itse laitan balkanmakkaraa sähkögrillissä ja omatekoisia sämpylöitä tässä parvekkeella. Kurkkua ja tomaattia vain kasviksina ja ketsuppia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä