Lue keskustelun säännöt.
vitsit mä oon tyhmä :-/
04.02.2007 |
silitin. jätin silitysraudan jäähtymään silityslaudan päälle. taapero tietenkin meni länttäämään kätensä kuuman raudan pohjaan. miten mä voin olla näin tyhmä ja ajattelematon?!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkälaista ensiapua ymmärsit antaa vai annoitko mitään?