Viivi Lehikoinen joka kitisee siitä kuinka hänen tulisi saada olla täysipäiväinen urheilija ilman, että
hänen pitäisi joutua miettimään mitään töitä tai koulujuttuja häviää päämatkallaan 400 metrin matkalla maailman kärjelle 4 sekuntia mikä on ihan järjetön ero. Miksi ihmeessä suomalaisten pitäisi kustantaa tällaisen tyypin etelänlomat talvisin. Näkyvyys olympialaisissakin tuolla tulostasolla täys nolla.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeekohan Viivi etelän leireiltä mustaa makiaa. Tainnut jäädä juoksut vähemmälle. Paitsi yöjuoksut.
Sillä on lihaksikas hiihtäjäpoikkis.
aika vaatimaton tapaus
Vierailija kirjoitti:
Lotta Kemppinen tekee tohtorin tutkintoa yliopistossa samaan aikaan kun urheillee vähintäänkin samalla tasolla kuin tämä prinsessa Lehikoinen. Viivi haluaa vain löysää elämää auringossa.
Eikä kukaan ole kuullut Lotan kitisevän mistään
Vierailija kirjoitti:
Mielestänne urheilua ei kuulu tukea ollenkaan? Eikä varmaan kulttuuriakaan?
Nämä ovat asioita, jotka tuottavat monille ihmisille iloa ja merkityksellisyyden kokemuksia (vaikka ihan urheilun seuraaminen tv:stä). Tämä on ennaltaehkäisevää ihmisten hyvinvoinnin ja mielenterveyden tukemista.
Oletko tyhmä vai esitätkö vain?
Huippu-urheilu hyödyttää tasan sitä urheilijaa itseään, kun saa haluamaansa julkisuutta. Tavalliseen arkiurheiluun olisi tietenkin syytä panostaa, se hyödyttää isoa osaa kansasta, sillä tuetaan hyvinvointia.
Tunnetko yhtään ainutta naista joka ei jonkun tekosyyn varjolla yritä velvoittaa kaikkia muita maksamaan hänelle etuja ja hyötyjä jota ei itse halua maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Hakeekohan Viivi etelän leireiltä mustaa makiaa. Tainnut jäädä juoksut vähemmälle. Paitsi yöjuoksut.
Ei se ainakaan siellä harjoittele ja kehity kun tulosta ei tule
Viivin pitäisi tehdä tulosta jolla saa sponsoreita joilta se raha tulee. Kun vähän harrastelee ilman kehittymistä ja tuloksen parantamista niin sillä ei sponsoreita saa kun ei tule näkyvyyttä
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se vähän outoa, jos olisin työssäni Suomen parhaimmistoa, mutta joutuisin silti tekemään toista työtä itseni elättämiseksi.
Tämä on ihan normaalia esimerkiksi taidealoilla. Myös suomalaisilla näyttelijöillä, tunnetuillakin on sivutöitä.
Vierailija kirjoitti:
Urheilun pitäisi olla täysin bisnesvetoista ja siihen ei mitään julkisia rahoja tai Veikkauksen avustuksia pitäisi laittaa. Monet kuntien omistama liikelaitoksetkin tukevat seuroja - käytännössä korruptioita.
Liikuntaa sen sijaan pitää tukea.
Lehikoiset voi kinuta rahaa äidiltään. On sentään sen verranhyvän näköinen, että somesta voisi saada rahaa.
MINKÄÄN ei pitäisi olla bisnesvetoista. Bisnes on voiton tavoittelua ja jos elämä perustuu voiton tavoitteluun, 99.5% häviää. Kasvakaa aikuisiksi
hyvin meni taas kisat. jäikö alkuerässään toiseksi viimeiseksi
Olin itsekin aina kateellinen heille kun he uskalsivat ja minä en koskaan uskaltanut.
Eipä ihme jos mamujenkin vissari ikäänkuin värähtää?
https://www.suomiurheilu.com/app/uploads/2022/05/getty_lehikoinen_viivi…
Jaa, en mä ainakaan halua menestystä, olkoot vaikka viimeisiä.