Mikään ei ole miehessä seksikkäämpää kuin...
...se, että hän on intohimoinen unelmiensa suhteen ja on valmis panostamaan aikaa ja energiaa niiden saavuttamiseen. Sellainen intohimo heijastuu hänen itseluottamuksessaan ja karismassaan sekä inspiroi myös muita ihmisiä.
Kommentit (17)
Naisessa ei ole mikään seksikkäämpää kuin kunnon karvainen tuhero.
Vierailija kirjoitti:
En olis niin varma... Menestyvällä miehellä voi olla hirvittäviä luurankoja kaapissa ja ehkä jopa noiden peittämiseksi tekee hommia niin että menestyy ihan hurjasti (jos kykyjä on)... mutta sydämessään voi olla itkevä surkimus jonka sydämen voi parantaa vain joku kovin erityinen ja on epätodennäköistä että semmonen koskaan tulee hänen kartalleen enää ja menee sydänkipujensa kanssa ihan hautaansa saakka... Kenestä tässä nyt kyse? Joku tietty vai yleisesti?
Ihan yleisesti ottaen, enkä nyt tarkoita vaan rahallista menestymistä vaan vaikka intohimoa harrastuksen suhteen ja halua kehittyä aina vain paremmaksi.
T. AP
Mä olen aina innostut miehistä, jotka ovat intohimoisia musiikin ja taiteen suhteen.
Kunhan se miehen kunnianhimo ja intohimo tuottaa rahaa :D :D :D vai mitä :D
Vierailija kirjoitti:
Kunhan se miehen kunnianhimo ja intohimo tuottaa rahaa :D :D :D vai mitä :D
Jos olet intohimoinen jonkin asian suhteen, tulet yleensä myös lahjakkaaksi siinä. Tämä voi johtaa siihen, että intohimosi tuottaa taloudellista hyötyä. Ura, joka rakentuu intohimon kautta, tekee ihmisestä joka tapauksessa houkuttelevamman kuin sellainen, joka tekee työtä, jota vihaa, vaikka ansaitsisi saman verran rahaa.
T. AP
Miehet, jotka eivät uskalla seurata unelmiaan alapeukuttavat.
Voi kun teit aloituksen joka kirpaisi todella syvältä muutamia miesoletettuja.
He kun eivät pysty kilpailemaan tässäkään kategoriassa niin katkeruus kuohuu yli.
Itse en kuitenkaan pidä yhtäkään miestä seksikkäänä, kaikki tylsiä eikä mitään sellaista minkä katsomisesta nauttisi.
itse tykkään naisista. Tietynlaisista naisista varsinkin, eivätkä he ole sitä mistä pikkupojat kuolaavat.
On ihan mukavia miehiä kuten kolme veljeäni ja jotkut tuttavamiehet, mutta mitään seksikästä en heissä pysty näkemään. Sen enempää kuin muissakaan miehissä.
Haaveilen löytäväni naisen jonka kanssa saisin elää elämäni loppuun asti. Onnellisena.
Vierailija kirjoitti:
Nää on nuolia.
Paksu lompakko ja kaikki pelit ja vehkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on nuolia.
Kuulostaako sinusta alanuolettaminen paremmalta?
En ole samaa mieltä aloittajan kanssa. Mieheni on intohimoinen remontoija työnsä vastapainoksi. Tuskin hän kuitenkaan inspiroi muita. Muut vain huokaisevat kauhuissaan ja ovat tyytyväisiä, etteivät itse joudu raatamaan hänen tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on nuolia.
Kuulostaako sinusta alanuolettaminen paremmalta?
Menehän siitä alapeukuttamaan itseäsi.
En olis niin varma... Menestyvällä miehellä voi olla hirvittäviä luurankoja kaapissa ja ehkä jopa noiden peittämiseksi tekee hommia niin että menestyy ihan hurjasti (jos kykyjä on)... mutta sydämessään voi olla itkevä surkimus jonka sydämen voi parantaa vain joku kovin erityinen ja on epätodennäköistä että semmonen koskaan tulee hänen kartalleen enää ja menee sydänkipujensa kanssa ihan hautaansa saakka... Kenestä tässä nyt kyse? Joku tietty vai yleisesti?