Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli sinun nuoruutesi 70-luvulla, jos olet syntynyt 50-luvulla? Kerro vähän. Kiinnostaa.

Vierailija
26.07.2024 |

Kaikki muistot tervetetulleita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koulua, harrastin pianonsoittoa, pukeuduin itse tehtyihin vakosamettihousuihin tai itse ostamiini farkkuihin ja teepaitoihin ja farkkutakkiin, kävin kerran viikossa kirjastossa, kuuntelin nauhalta sinne tallettamaani musiikkia, olin 3  - 4 iltaa viikossa nuorisotalolla kavereiden kanssa, kävin ehkä kerran kuussa elokuvissa, kävin rippileirin, olin kesäisin ensin vanhempieni lähettämänä ulkomailla (jonkinlaisena kesä-au-pairina),  loppukesän töissä firmassa, jossa äitini oli töissä (silloin otettiin firmoihin kesäisin apulaisia, paljonkin), pidin huolta koulusta (oppikoulu, sitten lukio) tietäen, että sieltä pääsee pois jos ei koulu maita (vanhemmat sanoivat näin, ja paikkansahan se piti). 

En saanut viikkorahaa vaan se noin 4 viikon kesätyön tulos riitti koko vuodeksi kun oli tarkka, en käynyt kampaajalla vaan siskoni tasoitti pitkän tukkani latvoja pari kertaa vuodessa (ja minä hänen), en käyttänyt kynsilakkaa enkä meikkivoiteita, meikiksi riitti ripsiväri. 

Oikein hyvä nuoruus, koska koti oli hyvä.

Vierailija
2/3 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luontaisesti punatukkainen tyttö ja kävin paljon ulkohuussissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikästä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi