Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulipa paha mieli tuosta uutisoidusta marjavarkaudesta

Vierailija
26.07.2024 |

Iltasanomissa juttua, että 35 litraa marjoja pöllitty poimijalta hänen odotellessaan kyytiä kotiin. Koko päivän urakka ja rahallinen menetys. Miten joku kehtaa. Ruskossa tämä tapahtunut.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein mitäs kävi poimimassa toisen apajilla sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
22/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä, että jättää täydet marjaämpärinsä vartoimatta tai lukitsemattomaan paikkaan?

Mihin ne nyt siellä metsässä voisi lukita? Vai pitäisikö kanniskella koko ajan mukana jos etäämmältä poimii? Tyhmää ja inhottavaa on varastaa, tyhmyyttä ei ole ettei tule mieleenkään että joku voisi ne viedä, se on rehellisen mielen osoitus. Mutta tähän on tultu. Suomalainen rehellisyys alkaa olla muisto vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein mitäs kävi poimimassa toisen apajilla sitä saa mitä tilaa.

Millä toisen apajilla? Ei metsissä voi omia mitään paikkoja omaksi poiminta-alueekseen, ei edes itse omistamassaan metsässä. Pihapiiriin ei saa mennä mutta ei sellaista kerrottu tapahtuneenkaan. T: 30 hehtaarin metsänomistaja

Vierailija
24/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti eivät jää kiinni. Syyllinen on tuo pöljä poimija.

Jotenkin yhtä ilahduttava mielipide kuin silloin jos joku nainen/tyttö joutuu seksuaalisen väkivallan kohteeksi ja vika onkin uhrissa itsessään :(

Vierailija
25/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sekö nyt joitakuita ärsyttää että poimija ei ollut syntyperäinen suomalainen ja siksi ansaitsi joutua ryöstetyksi? Minä olen kyllästynyt siihen että jotkut näkevät r*sismia joka paikassa missä sitä ei ollenkaan ole mutta tässä taitaa kyllä olla siitä kyse.

Vierailija
26/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laiskottelee, vaimo raataa. Tekee kahta työtä. Voisi ainakin osan aikaa myös poimia. Aivoinfarkti juu, mutta ei paha, koska saa ajaa autoa. Voisi siellä metsässä putsata marjoja esim.

Ajattelin ihan samaa. Nainen varmaan päivät hierojana Naantalin kylpylässä, eli raskasta/fyysistä hommaa ensin koko päivä ja sitten vielä illat/viikonloput kyykkimässä marjametsässä. Sekin on kovaa hommaa ja käy ainakin minulla selänpäälle. Mies näyttää hyväkuntoiselta ja marjojen poimininen voisi hyvinkin käydä kuntoutuksesta, kun kohtuudella poimisi. Naapuri on saanut useamman aivoinfkartin, mutta niin vain käy marjastamassa ja itsekin olen sairastanut aivoverenvuodon, mutta kyllä minäkin itse marjat poimin. Tietenkään ei aian ulospäin ihmisen kunto näy, mutta ei aivoinfartti yleensä estä esim marjojen poimimista, jos käsi ja jalka pelaa edes kohtuullisesti.

Vierailija
27/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä, että jättää täydet marjaämpärinsä vartoimatta tai lukitsemattomaan paikkaan?

Just tämän vuoksi otan meidän kerrostalon kellarista semmoisen kanahäkkikomeron mukaan!! Ettei kukaan vie marjoja , kun laitan sen lukkoon!

Vierailija
28/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasakka vie kaiken mikä on liian huonosti kiinni.

Vierailija
29/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontakamera on ratkaisu.

Vierailija
30/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin maksaa hänelle menettämänsä ansiot.

Nimenomaan tuolle naiselle. 

Vierailija
31/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tämän vuoksi otan meidän kerrostalon kellarista semmoisen kanahäkkikomeron mukaan!! Ettei kukaan vie marjoja , kun laitan sen lukkoon!

Hankalaahan se on kuljettaa täysiä marjaämpäreitä mukanaan metsässä,  mutta jos ei ole autoakaan minne lukita täydet ämpärit, kun kerää lisää se lienee ainoa keino millä voi varmistaa ettei kukaan niitä vie. Ihmiset näyttävät nykyään ymmärtävän, että jos jotain on jätetty johonkin lukitsematta sen saa viedä keneltäkään kysymättä.

Vierailija
32/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He keskenään kuitenkin sopineet miten toimivat ja miten heille sopii. Nainen varmaan tykkää poimimisesta. 

En nyt lue juttua uudestaan mutta muistanko omiani vai sanottiinko siinä että mieskin poimii joskus, joka tapauksessa ainakin auttaa puhdistamisessa. Eivät he avanneet kotielämänsä asioita ja työnjakoa muuten mitenkään, eikä se ko tapahtumaan ja meille kuulu mitenkään. Turha vetää mitään vankkoja johtopäätöksiä kun ei mitään oikeasti tiedä.

Ei sanottu, että mies poimii.

Vierailija
33/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa naisella, kun yksin elättää heidät 😕

Vierailija
34/34 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä pahoitti mielensä kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi