Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppania ei kiinnosta tehdä mitään/ajattelee asioista negatiivisesti etukäteen

Vierailija
25.07.2024 |

Moi, mulla on ongelma mun kumppanin kanssa. Niinkuin otsikossa lukee häntä ei kiinnosta tehdä mitään ns. isompaa kanssani tai hän suhtautuu kaikkeen negatiivisesti jo etukäteen. Vasta kysyin haluaisiko hän lähteä kuuntelemaan Coldplayta Helsinkiin alueen ulkopuolelle muutaman päivän päästä, kun bussiliputkin saisi halvalla ja sekin voisi olla tosi hieno kokemus näin Coldplayn fanina. Hän totesi, että he ovat yliarvostettuja ja että vaikka pääsisikin, ei hän haluaisi tulla (kysyin siis myös jokaisen kaverin läpi eikä kukaan voi esteiden takia lähteä). Myöskin kavereiden näkeminen ja ulos meneminen ei häntä kiinnosta ja monesti joudun tälläiset tilanteet perumaan sen takia, että hän suhtautuu siihen etukäteen negatiivisesti ja haluaa homehtua mielummin kotona.

Tätä on jatkunut pitkään meidän noin 10kk suhteen aikana, ainakin yli puoli vuotta. Huomaan hänestä jonkunlaisia masennuksen piirteitä, jotka toki kesän myötä ovat helpottaneet. Haluaisin, että hän hakisi apua, että asiat helpottuisi ja olen tästä monta kertaa hänelle maininnut, mutta häntä ei kiinnosta tehdä sitäkään. Itseänikin toki harmittaa, jos hänen on paha olla, mutta kun hän ei edes halua ottaa apua vastaan.

Onko kellään neuvoja, miten hänet saisi kiinnostumaan muustakin kuin kotona sängyssä makoilusta? Olisi kivaa tehdä ja kokeakkin parisuhteessa

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi