Hauki puri Weetiä, lääkäri nauroi
Kommentit (41)
Upean empaattinen hoitohenkilökunta
Pahan näköiset jäljet. Tuon kokoisella hauella olisi voinut osallistua kalakisaan.
ps. ainoastaan naarashauet kasvaa tuon kokoisiksi.
Ei sentään r*iskannut, toisin kuin raskaana olevan naisen
Hm, kohtasin veetuilevan lääkärin. Samaa sarjaa, ei naurua. Ei suostunut edes keskustelemaan ongelmasta.
Kenen naaman lääkäri siis nauroi Veetiä päin? Vai nauroiko se vaan osasen jonkun naamasta? Sen vielä jotenkikutenki kässään että Väinis helkytteli joukahaisen suohon mutta tuollainen ei mulle jakeloidu. Tahgtoo sanoa että mulla, kuten epäilemättä tuhansilla muillahi uutisen nähneillä, on nyt karvan verran hahamotusongelmaa tapahtumain kulusta, siintä miltä tapahtuma todellisuudessa näytti.
Voi Weeti-parkaa :( :( kyllä hän nyt meilensä pahoitti :( :(
Olikohan valelääkäri...onhan törkeä käytös, jos on edes lääkäri ollut..
Jutun mukaan lääkäri naurahti, hiukan eri asia kuin "nauraa päin naamaa".
Aika hurjaa jälkeä on kyllä hauki tehnyt.
En ymmärrä mikä tuossa on hauskaa. Vakavan tulehduksen riski ja varmasti myös kipua.
Todella typerää käytöstä hoitohenkilökunnan puolelta. No, kyseessä Pori, niin se jo kertoo jotain näistä...
Vierailija kirjoitti:
Weeti, ompa typerä nimi.
Samoin, kun naapurin Werneri 6v. Vanhemmat ovat kyllä tyhmiä, kun tuollaisia nimiä antaa lapsilleen!
Olisi kiinnostavaa tietää miten kauan iholla menee parantua kun sitä on revitty irti noin suuria paloja.
Abilar pihkavoiteesta voisi olla apua.
Juuri tuon takia soutuvene on keksitty ja se on paljon parempaa liikuntaa kuin joku naurettava suppailu.
Vierailija kirjoitti:
Upean empaattinen hoitohenkilökunta
Kyllä raskaassa ammatissa on lupa välillä nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Hm, kohtasin veetuilevan lääkärin. Samaa sarjaa, ei naurua. Ei suostunut edes keskustelemaan ongelmasta.
Koska sinun ongelmasi kuuluvat psykiatrille!
Minua alkoi heikottaa kun näin kuvat. Ja sitten muka pitäisi lähäriksi jokaisen työttömän kouluttautua!!
Jäljet kuin pienen hain jäljiltä.
Kutsumusammatti 😆