Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ihmisiä, joiden pitää saada aina tingattua "mikä on se viimeinen myyntihinta"?

Vierailija
25.07.2024 |

siis mitä v i  t t u a nämä ihmiset oikein luulevat tekevänsä missään elämässä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näille aina, että euron enemmän kuin mitä kykenet maksamaan.

Vierailija
2/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muutenkin täysin pöhkö kysymys. Miksi minä vapaaehtoisesti alentaisin hintaa kun joku kysyy sitä?

Miksi hän ei itse tarjoa tiettyä summaa mitä on valmis maksamaan?

On iso ero siinä jos kysyy mikä on viimeinen hinta niin tietenkin vastaan sen saman minkä olen määritellyt hinnaksi.

Verrattuna siihen että hän sanoo "tarjoan summan x" ja voin itse miettiä suostunko siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näille aina, että se, mikä siellä ilmoituksessa lukee. V*tun tyhmät.

Vierailija
4/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on jostain isommasta hankinnasta, niin kaipa aika monet pyrkivät tinkimään hinnasta ennen kuin tekevät kaupat tai samaan kaupan päälle jotain lisäetuja ennen kuin lyövät rahat tiskiin.

Vierailija
5/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan näille aina, että se, mikä siellä ilmoituksessa lukee. V*tun tyhmät.

Jos sinulla on ollut joku ilmoitus pari kuukautta eikä kauppoja ole syntynyt, niin silloin voi olla syytä alentaa hintaa. Niinhän voidaan tehdä mm. asuntokauppojen yhteydessä.

Vierailija
6/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kysy myyjältä 'viimeistä tingittyä hintaa' vaan kerron hinnan millä sen ostan, käteisellä, ilman jälkipuheita. Tavara joko vaihtaa omistajaa tai sitten ei. Ilman jälkipuheita.

T. Ammattiostaja

Vierailija
7/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkinhan se pitää hinnasta sopia. On mukavampaa aina päästä reagoimaan toisen tarjoukseen, kuin itse ehdottaa hintaa.

Toki tehokkaampaa on se, että itse määrittelee/ankkuroi hintaa, mutta ihmiset ovat mukavuudenhaluisia.

Vierailija
8/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tingityksi hinnaksi pari euroa enemmän kuin ilmoituksessa

Vierailija
9/9 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin antiikkimarkkinoilla saa aina tingattua. Vanhemmilla myyjillä se kuuluu asiaan, mutta nuorisolle tinkimiskulttuuri on vieras. Itsekin laitan sellaisen hinnan, että sitä voi tiputtaa vähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän