Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vois ostaa kevyttopatun disney-unipussin??

04.02.2007 |

Ostin huuto.netistä ihanan kevyttopatun unipussin disney-kuvalla. ollaan oltu vauvan kanssa tyytyväisiä, mutta se on jäämässä kohta pieneksi. olen yrittänyt etsiä uutta samanlaista, mutta isompaa (90cm). käytettynä en oo löytäny huutiksesta tai muualta. onko kenelläkään tietoa, mistä sellaisen sais uutena?????

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sama mutta meillä on tän tyyppinen, näköjään on loppu se mikä meillä oli.

http://www.pikkukenguru.fi/catalog/product_info.php/cPath/183_18_124/pr…

Vierailija
2/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään muulla tietoa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain eurooppalaisesta nettikaupasta sen kuitenkin voi löytää. Yritä hakea vaikka hauck pooh sky Muistelen että se oli pooh sky. Meillä on siihen sarjaan vuodevaatesetti.

Vierailija
4/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin reilu puol vuotta sitten Jyskistä vaaleanpunaisen kevyesti topatun nalle Puh -unipussin. Siinä on nalle puh ja nasu -kuvat rinnassa, Disney merkkinen. En oo kyllä enää nähny niitä Jyskissä..

Vierailija
5/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalean sininen 90cm Disneyn unipussi, kevyttopattu. Rinnassa nalle puh ja nasu halaa toisiaan ja tekstinä " cuddle and cute" . Meidän poju ei viihtynyt, oli liian kuuma, joten joutaa kiertoon. Paa tarjousta osoitteeseen roikuliini@luukku.com jos kiinnostaa. Ps. On ihan söpö v.sininen että tytöllekin passaa kyllä.

Vierailija
6/6 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen sellasen ostanut, muistaakseni viime keväänä. Maksoi täydet 5,95 ekee.... toivottavasti et oo huutonetissä siitä kauheesti huutanut!