Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten-ja äitiystarvikkeiden myynnistä netissä

Vierailija
04.02.2007 |

Minulle on kertynyt vaikka mitä lasten- ja äitiyskamaa komeroihin ja nyt ajattelin, että voisin ruveta myymään sitä pois netissä, kun on kuitenkin ihan hyvää tavaraa. Sanokaa te kokeneemmat:

- Missä kannattaa myydä (vauvalehti vai huutonet vai joku muu)

- Mitä kaikkea kannattaa myydä (äitiysvaatteet, lastenvaatteet, imetystyynyt, rintapumput, lelut, sitterit...) eli mikä menee kaupaksi ja mikä ei?

- Miten kanattaa hinnoitella (puoleen hintaan kaikki, ja paljonko esim äitiysvaatteista kehtaa pyytää)

- Mitä kannattaa myydä erikseen ja mitä nippuina

Kävin katsomassa esim. äitiysvaatteiden kirppistä ja minusta siellä pyydettiin ihan hirveästi käytetyistä vaatteista. Itse en kehtaisi pyytää niin paljoa... Esim. jos olen itse ostanut äitiysvaateliikkeestä 50 euron paitapuseron, niin en kyllä kehtaisi pyytää siitä kuin 10 euroa vaikka onkin hyväkuntoinen...

Ja sitten noita Baby Björnin rintareppuja (joka itselläkin tulee pian myyntiin) myydään sikakalliilla... Itse pyytäisin kaksi kertaa käytetystä vain 10 euroa...

Kertokaa vähän säännöistä kokemattomalle!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut pääasia, että olen saanut kaappeja ja laatikostoja tyhjemmäksi

kirpparille en jaksanut/viitsinyt lähteä, netin kautta olen myynyt paljonkin

Vierailija
2/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myynyt menestyksellä äitiysvaatteita, rintarepun ym. tavaroita, lastenvaatteita, kestovaippoja.

Esim. äitiysfarkut, lähtöhinta 1 eur, nousi muistaakseni 15 euroon, imetyspaita bebes nousi 17 euroon, bella vaan 6 euroon, rintareppu lähtö 4 eur nousi 17 euroon jne. Ihan kannattavaa, muuten ne vaan pyöris tuolla pölyä kerämässä.

Vierailija:

Minulle on kertynyt vaikka mitä lasten- ja äitiyskamaa komeroihin ja nyt ajattelin, että voisin ruveta myymään sitä pois netissä, kun on kuitenkin ihan hyvää tavaraa. Sanokaa te kokeneemmat:

- Missä kannattaa myydä (vauvalehti vai huutonet vai joku muu)

- Mitä kaikkea kannattaa myydä (äitiysvaatteet, lastenvaatteet, imetystyynyt, rintapumput, lelut, sitterit...) eli mikä menee kaupaksi ja mikä ei?

- Miten kanattaa hinnoitella (puoleen hintaan kaikki, ja paljonko esim äitiysvaatteista kehtaa pyytää)

- Mitä kannattaa myydä erikseen ja mitä nippuina

Kävin katsomassa esim. äitiysvaatteiden kirppistä ja minusta siellä pyydettiin ihan hirveästi käytetyistä vaatteista. Itse en kehtaisi pyytää niin paljoa... Esim. jos olen itse ostanut äitiysvaateliikkeestä 50 euron paitapuseron, niin en kyllä kehtaisi pyytää siitä kuin 10 euroa vaikka onkin hyväkuntoinen...

Ja sitten noita Baby Björnin rintareppuja (joka itselläkin tulee pian myyntiin) myydään sikakalliilla... Itse pyytäisin kaksi kertaa käytetystä vain 10 euroa...

Kertokaa vähän säännöistä kokemattomalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, lapset kasvaa ja vauva- ja äitiystavaraa alkaa olla aika paljon mutta ei ketään lähipiirissä joka tarvitsisi. :)

Voiko huutiksessa muuten erikoisempaakin vauvakamaa, esim. riippumattoja, vai kannattaisiko niitä kaupata jossain kantoliinakanavan osto- ja myyntipalstalla ennemmin missä ihmiset tietää mitä on kaupan?