Te, joilla metsästystä harrastava mies. Miten käytät syksyn viikonloput, kun mies on metsällä?
Olen nyt jonkun aikaa seurustellut metsästävän miehen kanssa. Ei niin positiivinen asia tuo metsästys, mutta mies on muuten tosi kuuma pakkaus. Syksyllä koittaa yksinäiset viikonloput, noin pari kuukautta? Saas nähdä, miten suhteen käy
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Koiramiehelle kuskiksi. Siinä se aika menee joutusasti. Minäkin kaipaisin tollasta naista joka kuskaa päivällä ja jota voi hieman polkaista ehtoolla.
T metsämies 😉
Saako koiramiehellekkin antaa pildeä?
Vierailija kirjoitti:
Otan uuden kairauskaverin
Aika moni palstanainen ilmoittaa näköjään pettävänsä heti, jos mies ei ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiramiehelle kuskiksi. Siinä se aika menee joutusasti. Minäkin kaipaisin tollasta naista joka kuskaa päivällä ja jota voi hieman polkaista ehtoolla.
T metsämies 😉
Kyllä ja pitääkin antaa 😘
Meillä mies metsästää lähialueella. Eli vaikka olisi viikonloppuna metsällä tulee yleensä ajoissa kotiin. Välillä on arki-iltojakin peurakytällä. Hirvestysaikaan aika monta viikonloppua menee siinä, kun pyrkivät kaikki luvat saada käytettyä.
En ole kokenut ongelmaksi. Hienoa, että tuo lähiruokaa pöytään. Suhteelle jää kyllä aikaa. Ei olla muutenkaan 24/7 kiehnääjiä kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T metsämies 😉
Kyllä ja pitääkin antaa 😘
Kaatoryypyt päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies metsästää lähialueella. Eli vaikka olisi viikonloppuna metsällä tulee yleensä ajoissa kotiin. Välillä on arki-iltojakin peurakytällä. Hirvestysaikaan aika monta viikonloppua menee siinä, kun pyrkivät kaikki luvat saada käytettyä.
En ole kokenut ongelmaksi. Hienoa, että tuo lähiruokaa pöytään. Suhteelle jää kyllä aikaa. Ei olla muutenkaan 24/7 kiehnääjiä kumpikaan.
Liha on murha!
Ulkomailla Ghanassa lomalla kolme viikkoa. Takaisin tulessa raukea olo.
Ilmeisesti hirvimiehiä? Ole onnellinen että vain pari kuukautta viikonloppuja (ja toisekseen kiintiö voi olla täysi jo parissa viikonlopussa, sitten metsästelläänkin muuta), meillä isäntä tekee viikon parin reissuja pohjoiseen koko metsästyskauden ajan, koska täällä etelämmässä ei pääse esim. lintumetsälle käytännössä ollenkaan, koska syksyt niin lämpimiä ja linnustuskausi niin lyhyt. Tosin mua ei haittaa ne reissut, kun metsästän itsekin. Mut noin ylipäätään ei siellä jahdissa olla yleensä koko päivää, jos vain oman seuran alueella metsästellään.
Mitäkö teen? Haulikko tai hirvikivääri selkään ja menen mukaan.
Pelaan videopelejä. Pystyy oikein kunnolla pitämään pitkät pelimaratonit kun olen yksin kotona.
Teen omia juttujani, harrastan ja mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Käyn hoitamassa rouvan tarpeet sillä välin kun ukko on t appamassa viattomia eläimiä. Ne ovatkin suuret, sillä pyssysánkarin nysä ei ole toiminut kuulemma kymmeneen vuoteen. Sitä se eläinrasva teettää.
Itsellä on verenkierto kunnossa, kiitos vegaanisen ruokavalion ja rouvaan uppoaa aina täysi lippaallinen.
Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
en kyllä ottaisi ketään junttia joka harrastaa jotain niin vulgaaria kuin metsästys!
Minä en ottaisi tuollaista luonnosta vieraantunutta nysvöä ituhippiä, joka pitää metsästystä jotenkin vulgaarina.
Mieheni on mt-syistä sairaslomalla ja metsällä arkisin kun olen töissä.
Olen mukana ohjaamassa koiraa tai sitten teen jotain muuta. Meillä esim. mies käy mökiltä käsin metsällä, joten jos en ole metsässä, olen mökillä ja puuhailen omia juttujani. Mitä nyt yleensä mökillä tehdään. Eikä se mies siellä metsällä 24/7 ole edes metsästyskauden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan uuden kairauskaverin
Aika moni palstanainen ilmoittaa näköjään pettävänsä heti, jos mies ei ole paikalla.
Varmaan ymmärsit, että nämä ei ole oikeasti metsästäjien puolisoiden vastauksia, vaan jonkun palstavajakin fantasiointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liha on murha!
Murha se on sekin kun se hirvieläin lävähtää konepellille. Pakko vaan hyväksyä että kantaa pitää harventaa.
Metsästän miehiä (ja naisia) mummotunnelissa ja muissa sopivissa paikoissa. Mitäs sitten.