Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä iloa elämään? Ei alkoholi eikä seksi, molemmista olen ollut aikoinaan riippuvainen, tupakasta en tykkää, h uumeita en halua kokeilla,

Vierailija
25.07.2024 |

liikuntakaan ei kiinnosta. Mistä elämään saisi iloa eikä niin että olisi vain päivästä toiseen suoriutumista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen, telkkari? Onko kaikkien suomalaisten ilot ap.n otsikon kaltaisia kun kukaan ei ehdota mitään.

Vierailija
2/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kiviaikaseksiä se muutti elämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile yksinkertaisesti vain liikkua luonnossa. Vaikka puoli tuntia päivässä. Istut jossain kannon nokassa. Luonto rauhoittaa.

Vierailija
4/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto. Lemmikit. Taide. Liikunta. Käsityöt.

Vierailija
5/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa harrastus. Lukeminen, käsityöt, metsästys, liikunta missä tahansa muodossa, savenvalanta, harrastelijateatteri, penkkiurheilu jne jne jne. Onhan noita, mikä itseä eniten kiinnostaa.

Vierailija
6/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi harrastus, matkailu, eläimet, ihmissuhteet. Löydä intohimosi!

Vierailija
7/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile yksinkertaisesti vain liikkua luonnossa. Vaikka puoli tuntia päivässä. Istut jossain kannon nokassa. Luonto rauhoittaa.

Tälle iso peukku.

Itse saan iloa uusista paikoista, asioista ja kokemuksista. Esim uudet luontokohteet, joku uusi ruoka mitä ei ole koskaan maistanut, museo missä ei ole koskaan ennen käynyt. Jotain mikä rikkoo sen tavallisen arjen.

Vierailija
8/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko

Vierailija
9/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se on syöminen. Kaikenlainen herkuttelu. Varsinkin iltaisin syön niin, että tulle ähky ja huono olo. Mutta kun ei elämässä ole mitään muutakaan. 

Vierailija
10/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo rauhottaa tosiaan, kun saa juosta karkuun kaikenmaailman hirvikärpäsiä, ampiaisia sun muita öttiäisiä.

Vierailija
11/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennut, kissan, koiran, minkä vaan pennut saa kaiken tuntumaan paremmalta. Pääsiskö löytöeläintalolle vapaaehtoiseksi lelliin pentuja?

Vierailija
12/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä pidät? Minä pidän esimerkiksi tanssimisesta. Lisäksi aloitin 50-vuotiaana laulutunnit, josta olen todella innoissani.

Vierailija
13/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Raamattua. Mene kävelylle.

Vierailija
14/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsätyöt. Hanki puuhapalsta. 

Vierailija
15/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot tottuneet äärimmäisiiin hyvänolontunteisiin,jos olet ollut addikti ja siten rima korkealla. 

Laskuvarjohyppy? Ei normielämästä löydy vastinetta.Siitähän riippuvuuksissa on kyse.

Vierailija
16/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä pidät? Minä pidän esimerkiksi tanssimisesta. Lisäksi aloitin 50-vuotiaana laulutunnit, josta olen todella innoissani.

Siinähän se onkin kun en tiedä. Olen painanut menemään sata lasissa koko elämäni töitä tehden ja riippuvuuksien kanssa kamppaillen, olen pyrkinyt turruttamaan kaikki tunteeni. Minulla on rankka traumatausta ja nyt saan siihen terapiaa, mutta se ei poista nyt elämässäni vallitsevaa tyhjyyttä. En osaa täyttää sitä oikein millään. Ap

Vierailija
17/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi parisuhteessa.

Vierailija
18/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma hauveli

Vierailija
19/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olut ja tupakka. Mitä muuta sitä edes voi haluta?

Vierailija
20/21 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC pelaaminen.