Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käytätte Opamoxia ja millä annoksella?

Vierailija
25.07.2024 |

Terve,

kiinnostaisi tietää, että mihin käytätte opamoxia ja minkälaisella annoksella?

Itsellä melko tuoreehko tuttavuus ja käytän unettomuuteen ja jännitykseen/ahdistukseen tarvittaessa, en siis säännöllisesti. Töissä käyn ihan normaalisti.

Unettomuuteen menee joko illalla otettuna 45mg, tai vaihtoehtoisesti jos yöllä heräilee 15-30mg. Mulla tuo poistaa myös sitä unettomuuden aiheuttamaa aamun/aamupäivän ahdistusta. Jotkut ihmettelee tätä ja ehdottavat kaikennäköisiä lääkkeitä, joten.. tuon lisäksi menee 7.5mg mirtatsapiinia ja 25-50mg ketiapiinia sekä 40mg propral. Kokeiltu on vaikka mitä, doksepiinia, klotriptyl miteä, tenoxia, stellaa, ataraxia, essitalopraamia, mirtatsapiinia isommilla annoksilla ja ehkä jotain muutakin.. terapiaa on kokeiltu useamman kerran, eikä niistä ole ollut hyötyä.

Lisäksi käytän (kovaan) tilannekohtaiseen jännitykseen (jännitysvatsa, paniikkihäiriön oireita) 45-90mg/vrk joko yhden päivän tai muutaman päivän ajan.

Mitenkäs te muut? Arvostan asiallisia vastauksia, ja jätetään muiden lääkityksen arvostelut kertomatta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kertyy välillä kierroksia, joita joudun laskemaan tuolla, että saisin nukuttua. Mulla kestää 30 tablettia 15mg sellaiset 10kk. Tosin olen löytänyt viime aikoina tuohon samaan Vogelin Anti-Stress -suihkeen, jossa on kärsimyskukkauutetta ja joka toimii täysin oksatsepaamin veroisesti rauhoittamiseen. 

Otan nykyisin Opamoxia sellaiset 22,5mg eli 1,5 tabl, koska yksi tabletti ei enää nukuta riittävästi (painonikin on hieman noussut sen käyttöaikana, eli jossain 5 vuodessa). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi