Mulla ei oikeasti rahat riitä kun käteen vain 400€ vuokran ja laskujen jälkeen jälkeen, mitä tässä pitäisi tehdä?
Mulla ei oikeasti rahat riitä kun käteen vain 400€ vuokran ja laskujen jälkeen jälkeen, mitä tässä pitäisi tehdä?
Töihinkään en pääse vaikka kuinka yritän kaikkiin mahdollisiin paikkoihin hakea mihin rahkeet riittää.
Kommentit (25)
Istutko pankin päällä vai oletko mies?
Suuri osa suomalaisista elää nyt kädestä suuhun, tili tulee ja menee, mitään ei jää säästöön. Erityisesti velkaiset, luottoja ottaneet ovat tiukoilla kun korot laskevat hitaasti. Alv:n nosto, tulevat leikkaukset vaikeuttavat lisää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo 400e on hyvä määrä ruokaan ja muihin ostoksiin.
Mitä laskuja sinulle tulee joka kuukausi maksettavaksi, voisiko niistä tinkiä? Minulla menee ruokaan kuukausittain n. 350 euroa (syön hyvin enkä osta punalaputettuja tuotteita) ja puhelin- ja sähkölaskuun yhtensä n. 60 euroa joten nipin napin selviäisin tuolla 400 eurolla. Pienituloiset voivat käsittääkseni saada harkinnan varaisia tukia, oletko kysynyt? Toivottavasti saat töitä ja pääset irti talousahdingosta.
Täh? Sillä palkalla pitää maksaa se asuminen ja eläminen eikä siitä useinkaan jää tuota 400 euroa /kk enempää sapuskaan ja vapaa-ajanviettoon.
Ap:llakin jäi 400 euroa sen jälkeen kun on maksanut vuokran ja laskut.
Vai kuvitteletko, että työssäkäyvän asuminen ja eläminen on ilmaista ja koko palkka jää ihan vaan humputtelurahaksi?