Ollaanko outo perhe?
Olen 34-v ja mieheni 47-v. Eka lapsi tulossa. Tulemmeko olemaan outo perhe, kun meillä on ikäeroa 13 vuotta ja sitten on pieni lapsi....
Kommentit (13)
vaan sen takia, että mieheni on 47 vuotias ja pienen vauvan isä. Mutta onhan sitä vanhempiakin pikkuvauvojen isiä...
Minun mieheni on 52 ja 10-kuukautisen tytön isä. Jos mies itse haluaa isäksi, niin mitään ongelmaa ei ole.
tyttö kun täyttää 18v niin isi on yli 70v papparainen... ou jee
Appiukkoni on 47, kolmen lapsen ukki joista vanhin täyttää kohta 6 vuotta:)
Onnea teille! Ikä on numeroita, rakkaus tärkeintä!
joo ihan hirveätä, että tyttärellämme on rakastava ja huolehtiva isä??
miehellä edellisestä suhteesta kaksi täysi-ikäistä lasta, naisella ei lapsia.
Yleensä sanotaan että lapsi vanhentaa äitiä 8 vuotta, joten teillä se ikäero supistuu nyt ihan luonnostaan.
mun mies 50, lapset 2 ja 5 kk. minä 37.
Jos on niin vaikeuksia saattaa tulla......... Tuossa iässä miehet ei enää jaksa yökitinöitä ja vaippojen vaihtamista. Kaikkea rumbaa alusta aloittaa!!! Aluksi raskaus on hieno juttu. Kaverit saa olevinaan kateellisiksi kun iäkkäämpi mies on siittänyt nuoremman naisen jne. Mutta kun todellisuus iskee kasvoihin niin siinä voi huonosti käydä :( En toki yleistä! Kaikkea hyvää teille :) Oli lähtötilanne mikä vain.
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
ja meillä kyllä jaksaa mies tosi hyvin yövalvomisia, ei ne vanhukset tarvi vissiin unta enää...
ja niinkuin joku sanoi, niin äitiys vanhentaa naista, joten me ollaan nykyään aika sujut.
Onko oikeasti ikäerolla väliä jos toisesta todella välittää?? Suuremman ongelman taitavat asiasta usein tehdä ulkopuoliset.