Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synttärilahja 3 v. täyttävälle tytölle?

Vierailija
24.07.2024 |

Itselläni ei ole lapsia, niin en hirveästi tästä asiasta tiedä. Hän pitää tällä hetkellä erityisesti Marvel-supersankareista, sekä Pipsa Possusta.

Tytöllä on todella paljon leluja ja tavaraa muutenkin, joten en tiedä mitä siihen voisi ostaa jatkoksi. Perheessä on myös 7 kk:n ikäinen nuorempi lapsi, joten vanhemmat eivät tällä hetkellä suosi pieniä osia sisältäviä tavaroita. Usein tuntuu siltä, että hän leikkii tuliaislelulla muutaman minuutin, ja seuraavalla visiitillä se löytyy jostain laatikon pohjalta. Perheellä on oma piha, mutta siellä on jo kaikenlaista leikkikeittiötä ja muovimökkiä.

Olen miettinyt jonkinlaisen laadukkaan satukokoelman ostamista. Siis kovakantinen kirja, jossa olisi klassisia satuja ja kaunis kuvitus. Olen nähnyt lapsella toistaiseksi enemmän pienten lasten kirjoja, kuten Puppeja ja Pipsa Possu-vihkosia. Haluaisin ostaa jotain sellaista mistä on iloa pitkään. Vaikka hän onkin tällä hetkellä ehkä liian pieni satuihin, uskoisin että kirja säilyttää arvonsa ja siitä on iloa sitten kun hän on hieman vanhempi ja iltasatuiässä. Itselläni oli lapsuudessa lahjaksi saatu satukokoelma, josta tuli minulle rakkain kirja, ja on nyt oman kotini hyllyssä kunniapaikalla. 

Olisiko tällainen mielestänne hyvä lahja? Mitä muita lahjoja ehdottaisitte? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin niiltä vanhemmilta.

Vierailija
2/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan voit vanhemmilta kysyä ehdotuksia,ennenku ostelet isoja kirja kokoelmia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan viikonloppuna lähdössä juhliin. Lapsen vanhempi vinkkasi mitä voisi viedä lahjaksi. Tottakai mä sen ostan, kerta lapsi sitä toivoo. Ja muutenkin kun on lapsella kaveri synttärit, kysyn vanhemmilta mitä veisi.

Vierailija
4/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta on kysytty, mutta he eivät ole oikein vastanneet muuta kuin että "kyllähän se kaikenlaisesta tykkää". 

Kyseessä ei siis olisi mikään moniosainen kirjasarja, vaan satukokoelma yksien kansien välissä. 

ap

Vierailija
5/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on erinomainen lahja, eikä lapsella voi olla niitä koskaan liikaa. 

Jos haluat, että lapsi pärjää elämässään, lue hänelle kirja. Jos haluat, että hänestä tulee viisas, lue toinenkin kirja.

Vierailija
6/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäinen kirja ok. Meillä iso satukokoelma pölyttyisi hyllyssä. Luemme kyllä paljon kirjoja, mutta lapsen tykkäävät itse kirjastosta niitä valita. 

Lahjaehdotuksena sanoisin tarrapallopelin tai jalkapallon. 

Vierailija
7/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmilta on kysytty, mutta he eivät ole oikein vastanneet muuta kuin että "kyllähän se kaikenlaisesta tykkää". 

Kyseessä ei siis olisi mikään moniosainen kirjasarja, vaan satukokoelma yksien kansien välissä. 

ap

No sitten se.

Vierailija
8/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on erinomainen lahja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan