Työttömyys loppuu aika pian, saako siitä kiitosta?
Niin pitkä työttömyyteni päättyy kuukauden päästä. En ole löytänyt uutta työtä, päätin lopettaa työnhaut koska alan eläkkeelle. Olen itse kerryttänyt työeläkettäni 34 vuoden ajan töissä ollessani. Tosin iso osa nuorena meni eläkkeestä ohi, kuten muillakin 16-vuotiaana töihin menneillä.
Odota innolla tuleeko minusta jälleen mallikelpoinen kansalainen. Työttömäthän tunnetusti ovat ryhmä jota kuka vaan saa mollata / nimitellä / alentaa jne. Mikään muu osa väestöä ei ole niin arvoton.Totuushan on, että yli 50-vuotiaan on lähes mahdoton saada työtä, jos ei ole suhteita tms.
Eli niille jotka niputtavat työttömät samaan kasaan terveisiä vaan, meitä on moneksi, ei voi aina yleistää että vapaaehtoisesti olisi ilman työtä. Olen 61v.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ai pääset noin nuorena eläkkeelle. Uskoo ken tahtoo.
No, olipa katkera kommentti. Eläkeikä on 65 vuotta, mutta ove-eläkkeen saa ottaa halutessaan kun täyttää 61 vuotta. Näin on. Moni ei ehkä tiedä asiaa, siksikin halusin aiheesta kirjoittaa. En ole diivailevaa tyyppiä lainkaan, vain iloinen asiasta. Minä olen rakkaus.
Kuinka moni on ottanut ove;n (osittainen varhennetty työeläke) ? Sen saa 61-vuotiaana.
Miksiköhän tämä aihe ei tunnu kiinnostavan ?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni on ottanut ove;n (osittainen varhennetty työeläke) ? Sen saa 61-vuotiaana.
No esim. mun isä otti. Ei saanut töitä vaikka kuinka haki.
Mitä kiitosta? Mene sinne töihin jo, pois loisimasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiitosta? Mene sinne töihin jo, pois loisimasta.
Se on sarkasmia, et tajunnut. Ajattelin, että trollaajat ilahtuu kun yksi työtön vähemmän. Ei tarvitse enää töihin mennä, loppuu tämä per_seily ja leikkihakemusrumba.
Ei taida myönteinen asia kiinnostaa ketään. Jos olisi työttömän haukkumisketju niin johan tulisi kommentteja. Kummaa porukkaa täällä....
Ai pääset noin nuorena eläkkeelle. Uskoo ken tahtoo.