Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: MITÄ ITSE OLET HARRASTANUT lapsena? ov

Vierailija
04.02.2007 |

Mistä pidit, mitä olisit halunnut vielä harrastaa?

Mitä inhosit?

Menitkö vapaasta tahdostasi vai pakotettiinko?

Miten vanhempasi osallistuivat?

Ajatuksia jälkeenpäin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin:

balettia 10 vuotta

yleisurheilua

juoksua

hiihtoa

pianonsoittoa

seurakunnan kerhoja, ohjasin

nuori suomi kerhoja, ohjasin

ratsastusta, (oli monta omaa hevosta)

kävin tanssi/taide ym leireillä kesällä..

Mistä pidit, mitä olisit halunnut vielä harrastaa? Pidin ratsastuksesta eniten:) Olisin halunnut jotain hip-hop tanssia tms mutta eihän maalla ollut...

Mitä inhosit? yläastteiässä aloin inhota hiihtoa ja yleisurheilukisoja..

Miten vanhempasi osallistuivat? Ei pakotettukaan, mutta ei annettua lopettaa heti keskenkään.. mm balettia ja pianonsoittoa.. Tuo soitto oli aikamoista pakkopullaa..enkä koe että olisin siitä hyötynyt mitenkään, vaikka osaankin jotenkuten soittaa..

Ajatuksia jälkeenpäin? Opiskelemaan pääsyssä ja joihinkin töihin on ollut ehkä hyötyä kun on ollut aktiivinen... Sitten koulussa on aina ollut liikunta helppoa kun on ollut hyvässä kunnossa!

Vierailija
2/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HARRASTIN: YLEISURHEILUA, KAUNOLUISTELUA, RATSASTUSTA, LASKETTELUA, HIIHTOA YM. . .

Mistä pidit, mitä olisit halunnut vielä harrastaa? LASKETTELU JA RATSASTUS

Mitä inhosit?JAA A EN MITÄÄN

Miten vanhempasi osallistuivat? OLIVAT JOSKUS HARVOIN KATSOMASSA KUN LUISTELIN

Ajatuksia jälkeenpäin? VOI KUN OLISI YHTÄ HYVÄ KUNTO KUN SILLOIN

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pianon soittoa, ratsastusta, partiota, kitaransoitoa, 4h, laskettelua, pidin seurakunnan sekä 4h:n kerhoja.

Minua ei pakotettu mihinkään, mutta mikään ei kiinnostanut älytöömän paljon.

Vierailija
4/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastin kuvataide kerhoa, valiojumppa ja ratsastust ja itse olin harrastukset valinnut ja niistä tykkäsin. Yläasteella enä ratsastusta kun oli oma hevonen.

Vierailija
5/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt harmittaa ettei vanhemmat ohjanneet minkään harrastuksen pariin

Vierailija
6/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keramiikassa kävin, oli ilmainen. Ongelmia tuotti, kun piti ostaa tehtyyn työhön jotain (kelloon viisarit, ym). Usein tuollaiset työt jäi kesken, en siis saanut viisareita. Jazz-tanssia 2 kautta, se maksoi liikaa...

Olisin halunnut harrastaa tuota tanssia, kokeilla laskettelua. Hevosia ihailin, mutta en tiedä olisinko uskaltanut ratsastaa, vaikka rahaa olisi ollutkin.

Nykyisin käyn jumpassa, lapseni ratsastaa.

Vierailija
7/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olet harrastanut lapsena?

Kirkkokuorossa lauloin, rytmistä voimistelua harrastin, sekä piirustuskerhossa käyntiä, ratsastusta ja uintia.

Pidin noista kaikista. Toivoin, että olisin ollut rytmisessä niin hyvä, että olisin kisoihin yltänyt...

Mitä inhosit?

Enpä inhonnut

Vapaasta tahdosta tietenkin!

Asuimme aika syrjässä, joten vanhemmat joutuivat kuskaamaan mua pienempänä. Rytmisen treenit oli kolmesti viikossa. Tietysti rahallisesti osallistuivat myös. Talli oli lähellä ja sinne menin yksin.

Ajatuksia jälkeenpäin?

Ihan kiva, että oli monia harrasteita ja saattoi kehittyä niiden kautta. Suosittelen kaikille.

Vierailija
8/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Harrastin pianon soittoa. Olisin halunnut ratsastustunneille, mutta äiti ei päästänyt... Olisin halunnut mennä myös uimakouluun, mutten uskaltanut lopulta ja nyt harmittaa.

Mitä inhosit?

En mitään.

Totta kai vapaasta tahdosta, eihän se muuten olisi onnistunut.

Maksoivat kulut.

Ajatuksia jälkeenpäin?

Varmista, että lapsi oikeasti haluaa aloittaa harrastuksen, eikä kyseessä ole joku syy kuten " kun kaikki muutkin tanssii balettia" . Pitää olla oikeasti itse kiinnostunut. Mulle meinasi nimittäin käydä näin naisvoimistelun kanssa. Menin sinne kun kaikki muutkin eikä ollut mun juttu yhtään. Jätin kesken aika nopeasti.

Vierailija
9/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen ja vastaan muuten vieläkin, jos kysytään harrastuksista että -ratsastus, vaikka en ole sitä 8:n vuoteen tehnytkään.

Tyttäreni pitää hevosista, mutta itse ratsuhevosen omistaneena ja esteratsastajana tiedän kuinka kallista tuo harrastus voi ollakaan, joten yritän häntä vaivihkaa suunnata hiukan halvempiin lajeihin, mutta todennäköisesti tulen epäonnistumaan tehtävässäni :D

Vierailija
10/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastus ei ollut laisinkaan kallista. Siitä hyvästä, että me likat käytiin lapioimassa lantaa ja muuta vastaavaa hommaa, saimme sitten ratsastaa hevosilla. Kypäränkin sai lainaan tallilta.

Vierailija
11/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..monesta muusta puhmattakaan. Eihän se toki silloin ole kallista, jos saa jonkun hevosta ilmaiseksi hoitaa ja ratsastaa.

Täälläpäin ratsastustuntikin maksaa yli 20 ¿, joten aika hintava harrastus se on.

T. 11

Vierailija
12/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidit, mitä olisit halunnut vielä harrastaa? Harrastin klarinetin soittoa ja silloin pidin siitä ja olin hyvä siinä. Olisin halunnut harrastaa koirien kanssa kaikenlaista, mutta en saanut silloin vielä koiraa.

Mitä inhosit? Murrosiän kynnyksellä aloin inhota soittamista, se ei enää kiinnostanutkaan.

Menitkö vapaasta tahdostasi vai pakotettiinko? Ei pakotettu, omasta tahdosta oli kyse.

Miten vanhempasi osallistuivat? Vanhemmat kustansivat soittimen ja siihen liittyvät tarvikkeet, sekä kuljettivat minua harrastukseen.

Ajatuksia jälkeenpäin: Tuo aika oli tärkeä aikaa minulle, koin olevani jossain hyvä. Itsetunnolle teki terää.

Myöhemmin, murrosiässä sitten sain sen kaipaamani koiran, jonka kanssa aloitin koiraharrastukseni, joka on siis kaikista lähinnä sydäntäni.

Vierailija
13/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

G: MITÄ ITSE OLET HARRASTANUT lapsena? Laskettelua, pianonsoittoa, balettia, koripalloa, partiota ja hiukan isompana musiikkiopistossa laulua.

Mistä pidit, mitä olisit halunnut vielä harrastaa? Pidin kaikista, mutta kummasti jäivät harrastukset siinä 15 vuoden paikkeilla, kun pojat tuli kuvioihin,... ;O)

Mitä inhosit? en tietenkään mitään. Enhän olisi sitten harrastanut.

Menitkö vapaasta tahdostasi vai pakotettiinko? Vapaasta tahdostani.

Miten vanhempasi osallistuivat? Kuljettivat harrastuksiin, mäkeenkin oli matkaa.. ja maksoivat harrastuksistani hurjat summat.. Pianonkin ostivat ollessani 6 vuotias.

Ajatuksia jälkeenpäin? Harmittaa ihan helvetisti, että eivät pakottaneet jatkamaan harrastuksia.. Tai yrittivät, mutta eivät tarpeeksi. Nyt en harrasta mitään ja kilojakin kiitettävästi enemmän kuin joskus.. Tosin muutama lapsikin syntynyt.. ;)

Vierailija
14/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä inhosit?

Ajatuksia jälkeenpäin?

- Partiossa olin jonkin aikaa. Jatkaa olisin halunnut, mutta kun minulla oli niin paljon poissaoloja sairauksien takia, että putosin kärryiltä. :(

-Inhosin hiihtoa

-Minut pakotettiin kaiken maailman urheilutapahtumiin (juoksu, hiihto, pituushyppy...)

-??? Vanhemmat, kannustivat

-Tyhmä olin, kun lopetin protestiksi kaikki harrastukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi