Kamala Harris: Miten minä, joka en ole edes lukiota käynyt, tiesin niin paljon paremmin kuin korkeakoulutetut tutkijat?
Tutkijat sanoivat että ei tule mitään. KH:sta ei pidetä, gallupit on huonot, on liian myöhä, äänestäjät eivät anna anteeksi Bidenin "syrjäyttämistä"..
Minä taas oivalsin heti että tämä "hätäratkaisu" tuo kampanjaan juuri sitä draamaa ja yllätyksellisyyttä mitä kaivataan. Uusi kasvo on aina uusi kasvot. Miten musta nuori (jos vertaa trumpin ukonrähjään) nainen ei voisi olla saamatta massoja liikkeelle?
Kommentit (32)
Vaalien ratkaisu ei ole, kuinka paljon Harrisia kannatetaan vaan siinä, kuinka paljon Trumpia inhotaan.
Vierailija kirjoitti:
Killary johti gallupeissa Trumppia ja niin vain ukko voitti vaalit. Kamala Harrisista ei pidetä Usassa. Hänhän ei ole edes saanut demokraattien tukea, ainoastaan näitä voimaantuneita perseheiluttajia, joilla tietysti on somessa suuri valta mustien nuorten parissa.
Killary sai toki enemmän ääniä vaaleissa kuin Trump.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kamala ole vielä edes virallinen ehdokas. Jos nyt pääsee kamppailemaan trumpia vastaan ja sattuisi voittamaan, tarkoittanee se euroopalle ja suomelle hyviä aikoja mutta usalaisille huonoja. Rajat auki ja populaa valuu etelästä kenenkään estämättä. Aika kallis hinta äänestää trumpia vastaan vain sen takia että ei pidä hänen olemuksestaan.
Trumpin vuoksihan se parempi rajalaki USAssa hylättiin kun ei halunnut antaa kunniaa Bidenille.
Vierailija kirjoitti:
Killary johti gallupeissa Trumppia ja niin vain ukko voitti vaalit. Kamala Harrisista ei pidetä Usassa. Hänhän ei ole edes saanut demokraattien tukea, ainoastaan näitä voimaantuneita perseheiluttajia, joilla tietysti on somessa suuri valta mustien nuorten parissa.
Rasistinen, elämässään epäonnistunut äijä jostain suomen muuttotappiokunnasta siellä selvästi. Eikä pìllusta tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksella tehty kontrasti, ensin vanha höppänä hoipertelee ja sekoilee, sitten yhtäkkiä tempastaan nuori terhakka nainen eteen, niin kaikilla menee pasmat sekaisin.
Nuori ja terhakka 59-vuotias. Kiitän! Tosin nuorimmasta päästä ehdokkaita ikinä tuossa pappalandiassa.
N 59
Kamala on minua pari viikkoa nuorempi. Minä olen ollut liian vanha työllistettäväksi jo kymmenen vuotta, mutta Kamala vain porskuttaa. Arvaa, harmittaako.
Olisit aikanasi mennyt yliopistoon ja kouluttautunut juristiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksella tehty kontrasti, ensin vanha höppänä hoipertelee ja sekoilee, sitten yhtäkkiä tempastaan nuori terhakka nainen eteen, niin kaikilla menee pasmat sekaisin.
Nuori ja terhakka 59-vuotias. Kiitän! Tosin nuorimmasta päästä ehdokkaita ikinä tuossa pappalandiassa.
N 59
Kamala on minua pari viikkoa nuorempi. Minä olen ollut liian vanha työllistettäväksi jo kymmenen vuotta, mutta Kamala vain porskuttaa. Arvaa, harmittaako.
Olisiko tiedoissa ja taidoissa joku ero?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kamala ole vielä edes virallinen ehdokas. Jos nyt pääsee kamppailemaan trumpia vastaan ja sattuisi voittamaan, tarkoittanee se euroopalle ja suomelle hyviä aikoja mutta usalaisille huonoja. Rajat auki ja populaa valuu etelästä kenenkään estämättä. Aika kallis hinta äänestää trumpia vastaan vain sen takia että ei pidä hänen olemuksestaan.
Höpsö. Kukaan ei äänestä Trumpia vastaan siksi että ei pidä hänen olemuksestaan 🙄. Ukko on rikollinen, patologinen valehtija, narsisti, joka ajaisi maan kaaokseen ja mahdollisesti sisällissotaan. Ajaisi myös Euroopan sotaan.
Ei ole lukiota käynyt? Mitä höpötät? Hän on opiskellut yliopistoissa lakia ja on työskennellyt syyttäjänä. Trumpilla saattaa tulla tukalat paikat väittelyissä, Harris pyyhkii Trumpilla lattian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 59
Olisit aikanasi mennyt yliopistoon ja kouluttautunut juristiksi.
Kyllä minä maisteriksi kouluttauduin ja 25 vuotta ehdin tehdä tutkintoani vastaavia töitä, mutta enpä enää kelpaa. Erikoista kyllä, että ministereiksi, pääjohtajiksi ja presidenteiksi tämän ikäiset ovat hyvin haluttuja, mutta nähdäkseni minun alalleni eli paljon vähemmän rasittavaan duuniin eivät ole.
Olemuksestaan? Tuon äijän ja kiihkouskovaisen varapressansa, joka aikoo kieltää avioerotkin, vastustamisessa on kyse aika paljon enemmäsyä kuin persoona.
Vierailija kirjoitti:
"Republikaanijohtajat kehottavat pidättäytymään rasistisesta ja seksistisestä kielenkäytöstä kampanjoinnissa"
Että pitää oikein muistuttaa moisesta kertoo kaiken siitä mitä alinta saastaa trumpistit ovat.
Usan persut.