Mistä voisin löytää tervejärkisen, sosiaalisen, noin viiskymppisen sinkkumiehen?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy sinkkuna. Kaikki hyvät napataan nopeasti pois kuljeksimasta.
Sun pitää varastaa jonkun toisen mies. Seksittömään suhteeseen juuttunut ukko lähtee helposti sun mukaan kun annat sille mitä se tarvii.
aika esineellistävää.
Hmm..Aika hankala ymmärtää sielunmaisemaasi , koska tuollaisen vanhan naisen nuoruudessa on ollut paljon sellaisia asioita, mitä meidän nuorempien ihmisten nuoruudessa ei ole ollut.. kuten esimerkiksi dinosauruksia..
Joku oli kuulemma nähnyt sellaisen kajaanissa 2018. Voi olla siellä vielä hyvällä säkällä vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun verran alle 50 on ikää ja Tampereella asustelen. Täysijärkinen työssäkäyvä mies.
Trolli 😂
Tampereella ei ole yhtään täysjärkistä ihmistä. Tamperelaisen miehen Sydämeen mahtuu aina kaksi ämmää. Ei jatkoon.
En tiedä. Aika monet ihmiset (mies tai nainen) vaikuttavat nykyään joko mielisairailta tai viinassa olevilta. Ei pahalla siis. Osa riitelee vielä itsekseen ja vetää muut siihen mukaan, joita ei se kiinnosta. Ehkä sitten on jossain ihan ok?
Jos ap löytää sellaisia useamman, niin vinkkaa ylimääräisistä tänne.
Olen nyt ollut sinkkuna jonkun aikaa ja tapaillut muutamia miehiä. Kaikki ovat päättyneet klassiseen "vika ei ole sinussa vaan minussa" ja sitten selittelyitä masennuksesta, oman elämän sekavuudesta (mihin ei halua sotkea minua) tai edellisen suhteen jättämistä avonaisista haavoista
(Ja kyllä, tiedän että vika on silloin nimen omaan minussa, kun toinen sanoo noin)
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin naisiin.
Heitäkin on näin naisena vaikea löytää
Vierailija kirjoitti:
Kokeile sinkkuryhmiä.
Olin FB;n sinkkuryhmässä, ikähaarukassa 35-55 vuotiaat sinkut. Kun esittelin siellä ensikertaa itseni kuvien kanssa, sain heti kymmeniä vihapostia Messengerin kautta eri naisilta; olin kuulemma huomiohu****ra, tyrkky tyhjäpää, tyhmä blondi ym pas***kaa. Yksikään mies ei lähettänyt mitään negatiivista, päinvastoin kehuttiin kauniiksi ja kiinnostavaksi, pyydettiin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Me tuollaiset viisikymppiset järkimiehet ollaan parhaillaan muhinoimassa kaksikymppisten mimmien kanssa.
Eikö tähän aikaan olla töissä?
Täälä olisi 45 vuotias sinkkumies.tervejärkinen ja aika sosiaalinen.eronnut viime joulukuussa.normi painoinen olen tupakat jätin 6v sitten .töissä käyn ja alkoo vkl muutamat oluet jos ei tartte autoo ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä viime vuoteen olisit voinut tavata minut. Nyt olen kiinnostunut vain itseäni ronskisti nuoremmista naisista. Ihan jo sen takia, että ikäiseni naiset ovat aina osoittautuneet epävakaiksi. Tietenkään en odota mitään ihmeitä nuoremmilta, mutta kohtaamiset välillä ihan virkistäviä.
Hassua, minä neurotyypillinen 5-kymppinen nainen tapaan vain nepsymiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin alkaa parisuhteeseen täyspäisen viisikymppisen naisen kanssa, jos tämä on lapseton. Niitä ei juuri ole, joten vaihtoehtoisesti mielelläni elän sinkkuelämää itselleni eläen.
Mun lapset on aikuisia ja omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedetään oletko itse tervejärkinen ja että ansaitsetko sellaisen miehen?
Sain jo noin 6kk sitten terveenpaperit .
Määritelmällisesti täyspäisiä on varmasti myös suurin osa miehistäkin, muttei siinä näy esimerkiksi hankalat luonteenpiirteet sovinismi tai yksinkertaisuus joita aloittaja todennäköisesti tarkoitti? Luultavasti oletkin jonkun lääkärin lausunon mukaan täysjärkinen, mutta muuten voit olla hankala ihminen jonka kanssa miehet ei voi hyvin.
Ap on avoimesti miehiä halveksuva palstatäti. Miksi kuvittelet, että vaikka löytäisit unelmiesi miehen, niin hän tyytyisi vanhaan miesvihaajatätiin? Ihan älytöntä miten korkealle te naiset itsenne nostatte aivan ilman mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm..Aika hankala ymmärtää sielunmaisemaasi , koska tuollaisen vanhan naisen nuoruudessa on ollut paljon sellaisia asioita, mitä meidän nuorempien ihmisten nuoruudessa ei ole ollut.. kuten esimerkiksi dinosauruksia..
Dinosaurukset tuli teidän lasten myötä. Meidän lapsuudessa leikittiin nukeilla ja barbeilla. Ja aika oli lapsuus, ei nuoruus. Suuntaa säkin jo aikuisempiin juttuihin. Saadaan enemmän vastuullista porukkaa pitämään tätä maata pystyssä. Terkut äidilles!
Voisin alkaa parisuhteeseen täyspäisen viisikymppisen naisen kanssa, jos tämä on lapseton. Niitä ei juuri ole, joten vaihtoehtoisesti mielelläni elän sinkkuelämää itselleni eläen.