Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin eräälle henkilölle että on vaivaannuttavaa nähdä häntä

Vierailija
23.07.2024 |

Koska olin häneen niin lääpälläni.

Nyt kaverini sanoi, että onpa noloa myöntää tuollainen ja tarkoittaa etten ole yli hänestä. 

Itse taas ajattelin olleeni vain rehellinen tunteistani, että tuntuu kaiken säädön jälkeen hankalalta olla tekemisissä. Henkilö itse olisi siis ok näkemisen kanssa, mutta mua itseäni hävettää. :( En voi sille mitään.

Ymmärsi ja kunnioitti toivettani kyllä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis itse ymmärrä ihmisiä jotka esittävät välinpitämättömiä. Se on jollain tavalla lapsellista, mutta ilmeisesti kaikki eivät ajattele näin.

Vierailija
2/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on peli. Se joka välittää enemmän häviää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys ei ole noloa. Sinulla oli rohkeutta kertoa asian todellinen laita.

Vierailija
4/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimäistä avautua tuollaisista ja noloa pitää yhteyttä johonkin ex-panoon. Ymmärtäkää nyt jo, ettei ex-hoitojen kanssa ole mitään järkeä olla tekemisissä! Ei, miehet ja naiset eivät voi olla kavereita eikä tarvitsekaan olla.

Vierailija
5/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin itsekin ajattelin. Hänestä olisi kiva nähdä mua, mutta kun meistä ei mitään tule ja molemmilla oma elämä niin itse koen sen vain itselleni kiusallisena, koska en osaa olla hänen seurassaan enää niin kuin joskus. Olimme kavereita ja minä ihastuin, hän enemmänkin flirttaili ja nautti.

En kaipaa vanhaa ihastusta kaveriksi enää ja mielestäni se on ihan normaalia? Ap

Vierailija
6/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä kaverini oli itse tulossa mua katsomaan tekosyyn varjolla (unohtanut kuulemma palauttaa mun yhden kirjan, jota en muista olevan olemassakaan).

Niin sanoin, että ei tarvi tuoda ja voi pitää sen kun on mulle jotenkin vaivaannuttavaa nähdä. Olisi sitten ollut kuulemma muutakin asiaa jne.

Mulla siis uusi ihana mies, en kyllä tätä mitenkään maininnut kun ei mielestäni kuulu hänelle millään tavalla. Ap

Vierailija
7/7 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis naispuolinen kaverini sanoi että olin nolo kun asiasta juttelin, että tuntui jotenkin pahalta laittaa välit poikki. Tämä mies siis jätti tulematta käymään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi