Härmän kylpylä
Kommentit (21)
Olisi mutta olen mies. Ei kai haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä löydän sinut
Kuinka.
Mä menen tänään sinne ja olen ihan kiimassa!
N.23v
Vierailija kirjoitti:
N.23v
Olisi kiva nähdä, missä nähdään ja monelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.23v
Siinä pihalla, minut kyllä erottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.23v
Minkä laiset vaatteet ja oletko siinä edessä olevalla terassilla
Vierailija kirjoitti:
N.23v
Missä tavataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.23v
Minkä laiset vaatteet ja oletko siinä edessä olevalla terassilla
Lainapeite hartioilla!
Tähän keskusteluun osallistuneilla on kyllä nyt varma saanti! :D
Minun havaintojeni mukaan siellä asiakkaiden keski-ilkä on varmaan jossakin 70 vuoden tienoilla :) Homoilupaikaksikaan sitä en kyllä äkkiä usko, elleivät vanhat papat siihen ryhdy :=)
Joskus ennen siellä oli vielä mm Aslak-ohjelmissa työssä olevia keski-ikäisiä miehiä ja naisia viikon-kaksi vesijuoksemassa, lässyttämässä ringissä ohjaajan johdolla jaksamisesta, stressistä ja suolen toiminnasta ja leikkimässä seuraleikkejä. Silloin saattoivat jotkut joskus saada ehkä vierasta , jos kahden hengen huoneissa onnistuivat siinä. Niiden takia en ole koskaan mennyt vaikka olisin päässyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Minun havaintojeni mukaan siellä asiakkaiden keski-ilkä on varmaan jossakin 70 vuoden tienoilla :) Homoilupaikaksikaan sitä en kyllä äkkiä usko, elleivät vanhat papat siihen ryhdy :=)
Joskus ennen siellä oli vielä mm Aslak-ohjelmissa työssä olevia keski-ikäisiä miehiä ja naisia viikon-kaksi vesijuoksemassa, lässyttämässä ringissä ohjaajan johdolla jaksamisesta, stressistä ja suolen toiminnasta ja leikkimässä seuraleikkejä. Silloin saattoivat jotkut joskus saada ehkä vierasta , jos kahden hengen huoneissa onnistuivat siinä. Niiden takia en ole koskaan mennyt vaikka olisin päässyt kyllä.
Kyllä siellä pillua sai ihan kiitettävästi. Eihän kukaan mennyt aslakkiin luentoja kuuntelemaan. Iltaa odoteltiin ja aikuisten leikkejä!
Kyllä kyseisessä paikassa on niin härski meno, että siellä ei kenenkään tarvitse puutteessa olla 2 tuntia pidempään. jos muuta väittää niin ei käyny kyseissä paikassa 4 vuoteen.ei ole enää lapsiperheiden paikka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyseisessä paikassa on niin härski meno, että siellä ei kenenkään tarvitse puutteessa olla 2 tuntia pidempään. jos muuta väittää niin ei käyny kyseissä paikassa 4 vuoteen.ei ole enää lapsiperheiden paikka.
Taitaa olla peräkammarinpoikien fantasioita nämä.
Viimeksi alkukesällä siellä kävin (tosin vain päivällä lounaalla) ja aika vaisulta näytti meininki. Vaikea uskoa että kukaan vastaantuleva iäkkäämpi lady olisi ollut kiinnostunut minun, nelikymppisen miehen, sheivatusta kalusta.
Olisi mutta valitettavasti olen 46 v.