Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haalin kaksi ns. laastarisuhdetta, mutta ei ne tunnu miltään, kun ei ole rakastunut

Vierailija
23.07.2024 |

Aina sanotaan, että pitäisi rakastua johonkin toiseen, mutta ei se ole niin helppoa, kun itseään ei voi pakottaa rakastumaan. 

Kun ei ole sitä tunnelatausta, niin ei oikein jaksa nähdä vaivaa edes suhteen eteen eikä siitä tule yhtään mitään. Ei tämä laastarisuhteilu toimi nyt ollenkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yhden ja samat fiilikset. Erittäin mukava kaveri, mutta ei vaan tunnu oikealta enkä viitsi hänen aikaansa tuhlata ottamalla enää yhteyttä.

Blaah. Tuntuu aika raskaalta että pitää jossain kohtaa aloittaa se tapailu ja tutustuminen alusta jonkun kanssa ja odotella koska kolahtaa

Vierailija
2/4 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yhden ja samat fiilikset. Erittäin mukava kaveri, mutta ei vaan tunnu oikealta enkä viitsi hänen aikaansa tuhlata ottamalla enää yhteyttä.

Blaah. Tuntuu aika raskaalta että pitää jossain kohtaa aloittaa se tapailu ja tutustuminen alusta jonkun kanssa ja odotella koska kolahtaa

Joo, kyllä tämä laastarihomma oli nyt tässä. Täytyy vaan todeta, että ei löytynyt rakkautta ei. Tai no rakkautta löytyi, mutta ei se kantanut eikä ollut molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko läheisriippuvaisia?

Vierailija
4/4 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: