Maaliskuisesta tulikin tammikuinen
Hei,
olen aktiivisesti seuraillut keskusteluja etenkin maalismasujen tarinoita, sillä itselläni piti lasketun ajan olla 30.3. Mutta toisin kävi, pieni terhakka tyttömmee syntyi 29.1 eli viime maanantaina. Olin ollut tammikuun alusta alkaen tarkkailussa korkean verenpaineen vuoksi ja jouduin sairaalaan tammikuun puolessa välissä, koska myös valkuaismäärät virtsassa nousivat rajusti. Eli minulle puhkesi aikaisessa vaiheessa vaikea raskausmyrkytys. Lääkärit kyllä kertoivat, että loppuun asti tässä raskaudessa ei päästä, mutta eipä sitä osannut kuvitellakaan tytön syntyvän viikolla 31+3. Viime viikonlopun aikana sairaalassa alkoivat oksentelut ja pissamääräni vähenivät rajusti. Sunnuntai-iltana tauti paheni muutamassa tunnissa niin rajusti, että loppujen lopuksi olin itse hengenvaarallisessa tilassa. Näin päädyttiin kiireelliseen sektioon. Ihana neitimme painoi syntyessään 1570 g ja oli 41 senttiä pitkä. Tällä hetkellä häntä hoidetaan keskoskaapissa lämmönsäätelyn vuoksi, mutta hän on hengittänyt itse kokoajan, mikä on hyvä asia. Kahtena päivänä olen saanut neidin kenguruhoitoon rintani päälle ja se on ollut aivan ihanaa :) Pahalta tuntuu se, ettei voi ottaa syliin silloin kun haluaa, kun sitähän haluaisi pitää lastansa sylissä kokoajan. Mutta eteenpäin mennään päivä kerrallaan ja iloitaan pienistä suurista kehitysaskelista. Neiti on hurmannut äidin ja isän sydämen täysin ja on maailman kaunein ja ihanin lapsi :)
Hyvää odotuksen jatkoa kaikille, etenkin maalismasuille!
Nooby
Kommentit (12)
Jo toinen maalismasu on siis saanut nyyttinsä!! ONNEA koko perheelle!!!
Onneksi kaikki on ilmeisesti mennyt ' kaikesta huolimatta' hyvin :)
Hyviä vointeja perheelle!
Tappert ja Puksu 35+0
Koko perheelle pikku prinsessasta. Kiva että kaikki on kuitenkin mennyt hyvin, vaikka syntyikin noin etuajassa.
Käypä kertomassa kuulumisia tuolla meidän maalisten pinossa, niin voidaan olla hegessä mukana.
-m-
Tippa linssissä luin uutisesi. Hienoa, että kaikesta huolimatta pikkuinen voi hyvin ja äiti myös!
Kaikkea hyvää pienelle prinsessalle ja koko perheellenne toivottaa
Minnis rv 34+4
Ps. Jos jaksat, niin käy tosiaan kertomassa kuulumisianne esim. tuonne maalismasujen pinoon. Siellä eletään hengessä mukana!
Hienosti on alkutaival lähtenyt menemään, toivottavasti lämmönsäätely alkaisi pian toimimaan ja saisitte sylitellä pientä tyttöä niin paljon kuin haluaisitte! Tulehan kertoilemaan kuulumisia tuonne maalistenpinoon.
Möhkis ja tiitiäinen 33+2
Oikein paljon ONNEA pienestä nyytistä!!!
... ja maalisten pinoon vain keromaan kuulumisia :)
t. K@tju rv: 35+4
..on ihmeistä suurin:) Paljon onnea koko perheelle, jaksamisia ja voimia!
-Kayza rv 38+2-
Isot onnittelut koko perheelle!!Voipi olla että perässä tullaan :) Tiuha seuranta päällä ja huomenna taas kontrolliin...
T:Sane72 vk34+3
Vaaleanpunaisia onnentoivotuksia pikkuisesta tytöstä!
Zeldatar 35+1
Vaaleanpunaisia onnentoivotuksia koko perheelle... ja niinku muutkin on jo sanoneet tule ihmeessä maalisten pinoon ketomaan kuulumisia.
T petriina rv 35+0
Eikä onneksi kestä kauaa kun saat tytön kotiin ja voit pitää häntä niin paljon sylissä kuin jaksat!
Hienoa että kaikki meni lopulta hyvin!
t.raikku rv36
Voimia sairaala-aikaan!
Leanna +5 ja rv 33+
Paljon onnea koko perheelle!!