Mä en jaksa tota miestä enää! EN!
Ei voi kellekkään edes tunnustaa millasen luuserin kanssa elelee. Hävettää. 12 vuotta se on hoitanu meidän raha-asiat ja ihan päin persettä. Herralta on menny luottotiedot ja mulla ulosotossa laskuja. Leasing auton se potti ja on nyt jättäny laskut maksamatta, eiköhän jouduta auto palauttamaan. Mikäs siinä mutta mä en pääse töihin ilman autoa! Kiva kun on ottanu mutkin huomioon! Irtisanoutui työpaikastaan ja jäi kotiin ja yrittelee kaikenlaista muka. Lupasi tuolloin tehdä kaikki kotihommat, arvatkaa onko tapahtunut??? Lisäksi on aina pahalla päällä ja huutaa lapsillekkin. ...ttu!!!!
Kommentit (3)
Täytyy kyllä sen verran lieventää, että mun miehelläkin on luottotiedot kuralla ja ulosotossa järkyttäviä summia. No, velkasaneeraushakemukset sisässä, mutta mikään ei tapahdu hetkessä. Joskus mua ärsyttää, kun mies oli ollut velkaongelmissa jo vuosia ennen tapaamista ja aina saa potkia noissa raha-asioissa, että pääsis joskus jaloilleen taas. Muuten äärettömän ahkera ihminen työssä ja kotona. Kiltti ja huomaavainen. Maailman paras isä. Ehkä olisi liian täydellinen muuten...?
Sinulle toivotan tsemppiä ja pikaista avioeron hakemista.