Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisten tiukkuudessa eroa ja miten paljon tämä vaikuttaa parinmuodostukseen?

Vierailija
23.07.2024 |

Olen ihan nainen joka kyselee, mutta siis löysin miehen joka on todella hyvä mätsi fyysisesti.

Joten tuli mieleen kysyä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut n.10 seksikumppania. Kahdella on ollut todella tiukka, niin että on tullut heti ja ei ole kuulemma ollut hyvä juttu se, en tiedä uskoisinko. Yhdellä ollut kuulemma todella löysä. Se ei ole mitään haitannut, mutta on vaan tuntenut että löysä on.

Mulla on kuulemma tavallinen, sopiva. Joo kiva se on kolmen lapsen jälkeen kuulla, jos edes pitää paikkansa, mutta samalla on kyllä tylsää olla tavallinen. 

Vierailija
22/23 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin lortoilla kauhea jäähallli

Tiedoksesi, että seksin harrastaminen on lihasjumppaa ja nimenomaan pitää naisen alapään tiukempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysään muna vain sujahtaa sisään ja sitä ei aina edes tunne että siellä ollaan. On toki asentoja jossa naisen on pakko käyttää niitä vähäisä lantionpohjan lihaksia, ja meillä tämä on ratsastus. Löysyyn on geneettistä niin kuin pieni tai iso penis, luojan luoma. Uskon että säännöllisellä lantionpohjan treenillä tuntuma paranisi, mutta mikäs teet kun on laiska nainen. Tenslaite ja kuulat pölyttyvät makkarin hyllyllä.