Onko naisten tiukkuudessa eroa ja miten paljon tämä vaikuttaa parinmuodostukseen?
Olen ihan nainen joka kyselee, mutta siis löysin miehen joka on todella hyvä mätsi fyysisesti.
Joten tuli mieleen kysyä.
Kommentit (23)
Kakkosella voi kompensoida arvosanaa.
Niinkuin yleensä matikassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vakka kantensa valitse.
Riippuu miten tärkeää seksi on.
Tiukkuudessa ja hajussa. Jos on tiedossa löysää, kannattaa muna pitää kylmässä ennen, lämpö tuntuu sitten vallan orgasmaattiselta.
Olen ollut koko aikuisikäni, 30 vuotta, vain yhden ja saman naisen kanssa. Vein häneltä neitsyyden ja hän minulta poikuuden. Antoi minulle myös ihanat lapset. Ero tuli ihan muista syistä, pimpin tiukkuudella tai löysyydellä ei ollut osaa asiaan.
On eroja, mutta tuskin kukaan pariaan valitsee pelkästään pillun tiukkuuden perusteella. Ja tiukempi ei välttämättä ole parempi. Mitä märempi, sen parempi.
t. isokaluinen
Ei riipu iästä tai edes siitä onko synnyttänyt vai ei. On valitettavasti ihan geneettinen asia. Monella nuorella voi olla superlöysä ja sitten taas nelikymppisellä joka ei edes tee mitään lantionpohjaharjoituksia jne. voi olla todella tiukat paikat.
Ehkä noin yleisellä tasolla voi sanoa, että hoikalla ja synnyttämättömällä nuorella on tiukimmat paikat, mutta tämäkään ei päde jokaikisessä tapauksessa.
Ihan kuten miehillä peniksen koko, asia määrittyy todella suurilta osin geeneistä.
Tuo löysyys/tiukkuus keskustelu on vähän pinnallista. Kyllähän tuntumaan vaikuttaa niin moni asia ettei pelkkä läpimitan mittaaminen kerro yhtään mitään. Minä kerran sisään työntyessäni totesin tulleeni halliin, mutta muutin mieltäni kun nainen varmisti sisälläpysymisen nostammalla jalat pyllyni päälle, työntäen samalla pilluaan ylöspäin tehden samalla pientä poikittaista liikettä. Naisen lämmetessä tulivat lihaksetkin paremmin esiin ja kas pillussa alkoi olla oikein jopa ahdasta.
kunhan nainen on mukana täysillä panohommassa, niin pillun mittasuhteet unohtuu kyllä.
Kyllä fyysinen yhteensopivuus on ihan oikea juttu. Jos ei tunnu missään tai ei mahdu sisään, ja yhdyntä olisi tärkeää, kyllä se voi suhteen jatkoon vaikuttaa siellä ääripäissä.
Kyllä synnyttymätön urheilullinen nainen on yleensä tiukin.
Urheilu tuntuu kiristävän paikkoja. Synnytys venyttävän.
Onhan siinä tuntumassa valtava ero, varsinkin ympärileikattuun kaluun joka on muuten epäherkempi terskan ollessa aina altistuneena kosketuksille.
no jos nainen ratsataen ja puristellen puolimatkasta on tehny orkun 10v sitten ja nyt ei enää niin voimakasta puristusta ole niin vaikee sanoo onko löystyny. ollaan reilun 40v. oikeastaan ainoa toive seksissä olisi päästä kokemaan tiukkaa no siis fantasia..ei kai ääneen saa ajatella muita naisia
niin aamuerektioita joka toinen aamu
Itse en ole miehenä huomannut oikein mitään eroa.
Aluksi, kun hommiin ryhdytään on naisen värkki tiukka ja hieman (hyvällä tavalla) sattuu se sisälle sulloutuminen.
Sitten se veivatessa avartuu niin, että tuntuu mukavalle ja sopivalle.
Edellämainitut kuvaukset ovat sopineet kaikkiin naisiin joiden kanssa olen seksiä harrastanut. Disclamerina pitää todeta, että seksikumppaneita minulla on ollut vain reilu kymmenen, eikä oma vehje ole mistään suurimmasta päästä. Eli ehkä en ole paras tuomari tässä asiassa.
Jo vanha viisaus, Kamasutra ottaa kantaa asiaan ja esittelee parhaiten yhteen sopivat, mutta myös asentoja ja ratkaisuja, jos muilta ominaisuuksiltaan sopivan parin elimet ei ole keskenään ihan sopivat. Kannattaa lukea.
Omalla rajallisella kokemuksella sanon, että ääripäiden välillä on iso ero. Useimmat naiset toki asettuvat jonnekin keskivaiheille, ts. eivät ole erityisen tiukkoja tai väljiä. Ääripäiden kohdalla on varmasti merkitystä parinmuodostukseen, mutta keskivertoelimen kohdalla voi valita vapaammin.
On suuria eroja naisten tiukkuudesta. Tärkeintä on yhteen sopivuus ja mistä kukin tykkää.
Joillakin lortoilla kauhea jäähallli
On eroa. Keskimäärin joo ei mitään valtavaa eroa, mutta eroa kuitenkin ja ääripäät tässäkin aikamoiset. Itsellä n. 50 naisen otanta. Kaksi "löysintä" olivat molemmat synnyttämättömiä. Toinen oli lihava ja toinen sporttinen. Mutta ei se seksin laatu toki pelkästään siitä ole kiinni, ei todellakaan.
Vaikea sanoa onko vaikuttanut. Todennäköisesti on. Oma kullini on täyttänyt vaimo pillun aina äärimmilleen ja saanut pillun lypsämään orgasmeissaan. Siten vaimoni pillu on hyväillyt, sylellyt ja tuntunut kullissani täydelliseltä. Sellaiselta etten ole osannut edes kuvitella mitään parempaa tunnetta ja hyväilyä. Koukutin vaimon pillun pauloihin jo nuorena ja kun vaimokin ollut vielä halukas ja kultainen, niin jäänyt ainoaksi naisekseni. Olen myös ymmärtänyt vaimostani, että kullini on samaisesta syystä koukuttanut hänet ja on siksi pitänyt aina hyvää huolta kullistani. Voisin väittää, että vehkeiden yhteensopivuudella on ollut iso merkitys suhteessa. Vaimollani oli muitakin kokemuksia ja vertailupohjaa miehistä.
Miehet?