Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori 56v nainen

Vierailija
22.07.2024 |

Pukeudun kuin hyväkroppainen / tyköistuviin vaatteisiin.

Pitkät kiharat hiukset

Nätti rypytön naama..

Täytin sit 56v

Tapaan työssäni ikäisiäni naisia.

Ovat vantteria , pukeutuvat halaattiin , puhuvat no aikuisia esim : teini sitä , teini tätä

Minä en kait koskaan aikuistunut?

Pitäisikö ostaa löysä tunika, laittaa hiukset nutturalle?

Minulla on identiteetti kriisi....

Periaatteessa olen vanha muori, mut ei tunnu, en näytä siltä, muistan asian kun palvelen aikuisia työssäni.

N56v

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut naiset säilyttävät nuorekkaan ulkonäön. Voit vielä 8-kymppisenä näyttää nuorekkaalta. Hoikka vartalo ja melko rypytön.  Oimeasti näitä on. 

Onnitteluni sinulle.

Ilkeähköt aikaisemmat kommentit ovat kateellisten ihmisten ulostoloja.

Vierailija
22/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut naiset säilyttävät nuorekkaan ulkonäön. Voit vielä 8-kymppisenä näyttää nuorekkaalta. Hoikka vartalo ja melko rypytön.  Oimeasti näitä on. 

Onnitteluni sinulle.

Ilkeähköt aikaisemmat kommentit ovat kateellisten ihmisten ulostoloja.

Kateellinen mistä? Latvalahoudesta? Ap vaikuttaa oikeasti päästään sekaisin olevalta ulosantinsa perusteella. Ja miten voisi olla kateellinen ihmiselle josta ei edes tiedä miltä hän oikeasti näyttää? Enkä mä ainakaan jaksa olla kateellinen toisten ulkonäöstä vaan katson vain, että onpa hyvännäköinen. Ihan turhaa olla kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina näistä "olen niin nuorekas ja rypytön ja käyttäydyn kuin teini" jutuista mieleen sellainen viinan turvottama niin että rypyt ei enää erotu, halvat 20 vuotta sitten muodissa olleet teinivatteet ja hapsottava "upea tuuhea tukka". Mieti Mervi Tapolaa. 

Vierailija
24/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee aina näistä "olen niin nuorekas ja rypytön ja käyttäydyn kuin teini" jutuista mieleen sellainen viinan turvottama niin että rypyt ei enää erotu, halvat 20 vuotta sitten muodissa olleet teinivatteet ja hapsottava "upea tuuhea tukka". Mieti Mervi Tapolaa. 

Leopardi tms. kuvioidut legginssit jalassa ja ehkä vielä toppikin samaa kuosia. Topin olkaimien alta näkyy kirkkaanpunaisten rintsikoiden olkaimet. Jalassa joko linttaat astutut ballerinat tai sitten piikkikorkoiset korkkarit. Korut on isoja, halpoja ja rihkamaa. Kehutaan kun saadaan nuorempia miehiä, mutta todellisuudessa nämä miehet on samaa kastia eli juoppoja renttuja joita kukaan muu ei huoli.

Oikeasti tyylikkäät ja nuorekkaat harvemmin mainostaa sitä omaa nuorekkuuttaan. Enkä näe kyllä mitään ihailtavaa siinä, että ei osaa käyttäytyä kuin aikuiset. En tarkoita, että pitäisi olla tylsä tosikko, mutta ei aina voi käyttäytyä kuin teini.

Mä tiedän lähes 100 vuotiaan naisen joka näyttää ikäistään reilusti nuoremmalta. Ei kuitenkaan mainosta asiaa, käyttäytyy asiallisesti ja suoraan sanottuna ihana mummo.

Vierailija
25/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätit hoikat 56v naiset..niitä on niin vähän..

Kun kysyn joskus minkä ikäisenä minua pidetään

Saan vastauksia: 30v, 40v

ja oman ikäiset sanoo 50v

Ei ole kehu jos sanotaan 6v nuoremman näköiseksi, koska 90% 50v on lihavia ja vanhan näköisiä?????

Ap

Kyselet ihmisiltä, minkä ikäisenä sua pidetään?????Miksi? Totuus on kumminkin, ettei 56v nainen voi mitenkään näyttää kolmekymppiseltä. Ei, vaikka olis pitkää tukkaa ja nuorekkaita vaatteita. Naamasta takuulla näkyy.

Vierailija
26/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on pelkkä provo. Aloitus on miehen tekemä tekele.

Vierailija
27/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on pelkkä provo. Aloitus on miehen tekemä tekele.

Eikös tämä ole se vaateputiikin pitäjä Helsingistä? Samanlainen kirjoitustyyli ja ihan yhtä sekaisin.

Vierailija
28/28 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 56v ja ainoa mikä pelottaa on, että minut sekoitetaan sitten tähän varttihulluun aphen, joka suoltaa tätä samaa aloitusta.

N55