Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kauheista naapureista rivitalossa?

Vierailija
22.07.2024 |

Olen ärsyyntynyt naapureihimme rivitalossa!

Kertokaa kauhukokemuksia naapureista. Ehkä saan vertaistukea tai huomaan, ettei meidän naapurit niin kauheita olekkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse ensin.

Vierailija
2/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kyttääjämummo joka juoruilee kaikille muille naapureille väritettyjä tarinoitaan. Yrittää mustamaalata minkä ehtii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhu naapurit kivalta vaikuttaneelta asunnosta oli jotain muuta. Varmaa Turun pahimmat naapurit. Kirjoittavat ylös ym mitä naapurissa jutellaan. Paula Kaarina Vilkkinen ja oikeuteen jo haastettu Lars-Johan Jocke Grönholm.

Vierailija
4/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha kyttääjämummo joka juoruilee kaikille muille naapureille väritettyjä tarinoitaan. Yrittää mustamaalata minkä ehtii. 

Tämmöinen on minunkin naapurina! Juoruillee minkä ehtii ja todella ärsyttävää nipottavalla äänellä puhuu ja kuulostaa jotenkin draamanhakuiselta. Joskus supisee, muka "kuiskailee" kuuluvasti. Saamarin ärsyttävä ihminen. 

Vierailija
5/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan hankkimassa häätöä vastaavalle. Kunnianloukkaajan vuokranantaja on myötämielinen onneksi.

Vierailija
6/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

röökaaja. Hitto... muutti pois kerrostalosta, kun häne parveketupakoinnistaan valitettiin (ei kestänyt sitä jatkuvaa naapurinsa valitusta) eikä yhtään ymmärrä mitä pahaa siinä muka oli. nyt se sitten röökaa omalla pihallaan ja piti ihan käydä sanomassa, että voisitko edes katsoa tuulen kulkusuuntaa ja puhaltaa ne savut sitten pois minun pihani suunnasta. Vaan ei se osannut edes sitä.  Nopeasti pistin rivarinpätkäni myyntiin sitten ja toivoin että uusi asukas sietää sitä syöpäkäärylettä paremmin.

Raivostuttaa nuo aikuisvauvat, jotka eivät osaa yhtään ajatella muita ihmisiä.

Vierailija
7/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhu naapurit kivalta vaikuttaneelta asunnosta oli jotain muuta. Varmaa Turun pahimmat naapurit. Kirjoittavat ylös ym mitä naapurissa jutellaan. Paula Kaarina Vilkkinen ja oikeuteen jo haastettu Lars-Johan Jocke Grönholm.

Mutta eihän se ole rivitalo.

Vierailija
8/8 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanha ketjupolttaja naapurissa oli kerran.Kääri itse sätkänsä ja haju oli ihan hirveä pihapiirissä ihan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi