Kokemuksia kauheista naapureista rivitalossa?
Olen ärsyyntynyt naapureihimme rivitalossa!
Kertokaa kauhukokemuksia naapureista. Ehkä saan vertaistukea tai huomaan, ettei meidän naapurit niin kauheita olekkaan.
Kommentit (8)
Vanha kyttääjämummo joka juoruilee kaikille muille naapureille väritettyjä tarinoitaan. Yrittää mustamaalata minkä ehtii.
Kauhu naapurit kivalta vaikuttaneelta asunnosta oli jotain muuta. Varmaa Turun pahimmat naapurit. Kirjoittavat ylös ym mitä naapurissa jutellaan. Paula Kaarina Vilkkinen ja oikeuteen jo haastettu Lars-Johan Jocke Grönholm.
Vierailija kirjoitti:
Vanha kyttääjämummo joka juoruilee kaikille muille naapureille väritettyjä tarinoitaan. Yrittää mustamaalata minkä ehtii.
Tämmöinen on minunkin naapurina! Juoruillee minkä ehtii ja todella ärsyttävää nipottavalla äänellä puhuu ja kuulostaa jotenkin draamanhakuiselta. Joskus supisee, muka "kuiskailee" kuuluvasti. Saamarin ärsyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan hankkimassa häätöä vastaavalle. Kunnianloukkaajan vuokranantaja on myötämielinen onneksi.
röökaaja. Hitto... muutti pois kerrostalosta, kun häne parveketupakoinnistaan valitettiin (ei kestänyt sitä jatkuvaa naapurinsa valitusta) eikä yhtään ymmärrä mitä pahaa siinä muka oli. nyt se sitten röökaa omalla pihallaan ja piti ihan käydä sanomassa, että voisitko edes katsoa tuulen kulkusuuntaa ja puhaltaa ne savut sitten pois minun pihani suunnasta. Vaan ei se osannut edes sitä. Nopeasti pistin rivarinpätkäni myyntiin sitten ja toivoin että uusi asukas sietää sitä syöpäkäärylettä paremmin.
Raivostuttaa nuo aikuisvauvat, jotka eivät osaa yhtään ajatella muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhu naapurit kivalta vaikuttaneelta asunnosta oli jotain muuta. Varmaa Turun pahimmat naapurit. Kirjoittavat ylös ym mitä naapurissa jutellaan. Paula Kaarina Vilkkinen ja oikeuteen jo haastettu Lars-Johan Jocke Grönholm.
Mutta eihän se ole rivitalo.
Sellainen vanha ketjupolttaja naapurissa oli kerran.Kääri itse sätkänsä ja haju oli ihan hirveä pihapiirissä ihan aina.
Kerro itse ensin.