Oliko sinulla iso, rannekellon muotoinen seinäkello joskus ysärin alun tienoilla?
Muistan että olisin lapsena nähnyt tuommoisia, mutta en ole varma ja asia vaivaa 🤔
Kommentit (28)
Ei, eikä kenelläkään tutullakaan, en ole sellaista koskaan edes nähnyt.
No ei ole ollut. Ei myöskään laavalamppua, eikä niitä seinätauluja, joissa lukee jotain typerää.
Oli ja se oli hienointa mitä sain maalaiskylän huoneeseeni.
Ei ollut mutta näin niitä kasarina. Jättiversio swatchin muovirannekellosta.
Mulla on seinäkello josa lukee London ja sitten Live, Love Laugh tyynyt.
Xandra
Ei ollut, mutta olisin halunnut sellaisen. :D
Koululuokan seinällä oli sellainen yläasteella. Punaista tyttöjenkelloa jäljittelevä.
80 luvulla niitä jo oli. Minulla on edelleen sellainen tallella varastossa. 90 luvulla kopiointiin muutenkin kaikkea mahdollista jopa 60-70 luvuilta koska 90 lukulaisilla ei oikeastaan ollut mitään omaa. Laavalamppu 60 luvulta, rullaluistimet 70 luvulta kuten rullalaudatkin. Aika vähän 90 luvun nuorilla oli mitään omaa.
Ei onneksi ollut, mutta siskollani oli sellainen olohuoneessaan aivan silnä jättikokoisen viuhkan vieressä 😄
Muistan sellaisen mutta mulla ei ollut enkä olisi halunnutkaan.
Asia vaivaa? Outoa.
Oli niitä. Minulla ei, koska en saanut hömpötyksiä.
Kaverilla oli sellainen vaaleanpunainen, olisiko joku Disneyn hahmo ollut siinä.
Ai niin, olin aivan unohtanut ne kellot.
En. En saanut myöskään isoa viuhkaa tai laavalamppua. Enkä myöhemmin puhallettavaa tuolia, lepakkotuolia tai Applen värikästä tietokonettakaan.
Sain vain tukaanilampun ja puhallettavan tyynyn missä oli höyheniä. Kumpainenkin on hajonnut.
Vierailija kirjoitti:
Live, Love Laugh tyynyt.
Xandra
Hyi saakeli...
Joo oli niitä, ostin tuttavalle lahjaksi. Sellaisen vaal.pun. iso muovinen rannalle ja kello. Ja se muuten toimi vuosia.