En tiedä pystynkö riisuuntumaan kenenkään edessä
Joo.. on vähän noloa kai tämmöinen, mutta en voi itselleni mitään. Otsikosta pystyy päättelemään, että intiimejä kokemuksia ei ole, ja näin asia onkin. Olen vähän vajaa kolmekymppinen mies näin tarkalleen. Itsellä häpeää aiheuttaa kehossa rintekehä, lantio ja peniksen alueen rasva. Geenit ovat sellaiset, että ei rasva ei tahdo sulaa millään. Lantio on mieheksi leveä. Murrosiästä on vieläkin pienet miestissit. Treenaan, syön terveellisesti, mutta se ei taida riittää.
Mulla ei ole sellaista rautaista itsevarmuutta, joka löytyy ihmisiltä jotka eivät välitä tippakaan mitä muut ajatellevat.
Onko liian outoa olla paita päällä seksin aikana? Tuo voisi olla iso helpotus tähän ongelmaan.
Kommentit (12)
Itse haluaisin olla housut jalassa seksin aikana.
Itsekkin riisuiduin naisen edessä alasti vasta 30v. Älä mieti turhia. Monet naiset nyt nähnyt ja eipä ne omanikaan liika kilot ole ketään häirinnyt vaikka naiset ovatkin olleet kauniita ja suurin osa ollut paljon paremmassa tai lähes täydellisessä kunnossa. Tärkeämpää olla itsevarma kuin mitään muuta ja se tulee ajan kanssa kun menet niihin tilanteisiin.
Jos ootte päässeet naisen kanssa niin pitkälle, että olette riisuutumassa, niin uskoisin, että se nainen haluaa just sua ja haluaa nähdä sut ilman vaatteita.
Siinä kohtaa ei kannata alkaa empimään yhtään vaan heittää paita pois.
N48
Fica kirjoitti:
Jos ootte päässeet naisen kanssa niin pitkälle, että olette riisuutumassa, niin uskoisin, että se nainen haluaa just sua ja haluaa nähdä sut ilman vaatteita.
Siinä kohtaa ei kannata alkaa empimään yhtään vaan heittää paita pois.N48
Entäs tuleekin hirveä pettymys? Vaatteet kuitenkin piilottaa paljon asioita, ellei ole näkyvästi ylipainoinen tai vaikka lihaksikas.
Näytän hirveälle ilman vaatteita.
Ap
Oon nainen ja mulla sama ongelma. Osaltaan päässy vasta tässä iässä sen yli. Siis tarkalleen: mies ei oo nähny mua 19 vuoden aikana kertaakaan alasti eikä tuu ikinä näkemään, ja mulla on ollu muutama syrjähyppy ja niiden kanssa olen ollut täysin alasti. Mikä on outoa. Nykyään mulla on liikaa kiloja ku ennen ollu hoikka. Se haittaa mua ja vuoseiääien mittaan tullu selväksi ettei miehenikää oikein arvosta liikakiloisia naisia mutta näitä muita miehiä ei oo tippaakaan haitannut kun ovat niin kiimassa muhun ja oikeasti haluavat mua. Miehen kanssa ei oo mitään halua eikä kiihkoa, seksiä nopea kerran kahdessa kuukaudessa ja silloinkin vain mies saa. Mä saan si muualla.
Omasta mielestäsi voit näyttää hirveältä, mutta naisesta voit näyttää todella hyvältä. Että älä mieti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäsi voit näyttää hirveältä, mutta naisesta voit näyttää todella hyvältä. Että älä mieti liikaa.
En tiedä. Olen hyvin tietoinen kuitenkin miltä kroppani näyttää. Nuo luettemani viat ei ole mitään imartelevia piirteitä.
Ap
Naisena sanoisin, että nainen murehtii omia epävarmuuksiaan eikä katso sinun vartaloasi yhtä kriittisesti kuin omaansa. Älä siis huoli.
Rasvanpolttoon olen saanut hyviä tuloksia esim. CLA:n ja soijalesitiinin avulla.
Ap: millä lailla olet vähän vajaa
Vaikuttaa että olet enemmän keskittynyt itseesi kuin naiseen, joka pitäis hoidella.
Harmi. Naisen kannalta.
N48
Fica kirjoitti:
Vaikuttaa että olet enemmän keskittynyt itseesi kuin naiseen, joka pitäis hoidella.
Harmi. Naisen kannalta.
N48
Miten pääsen häpeästä yli? Olisin mieluiten aktin aikana paita päällä, mutta se olisi super outoa varmaan. Ei ole sellaista hällä väliä itsetuntoa, jolla voisi olla mitä vain, ja se riittäisi kaikille.
Ap
Et varmaan ole kuule ainoa! Heittäydy vaan asiaan, yllätyt, ettei ne naisetkaan niin itsevarmoja kehoistaan ole.