Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tapailun alussa puhua seksistä?

Vierailija
22.07.2024 |

Kysyin tapailumieheltä aika alkuvaiheessa minkälaisesta seksistä hän pitää. Ei vastannut mitenkään tarkasti, ja asia jäi vähän mietityttämään, mutta annoin olla kun seksi oli molemmista hyvää ja erittäin tyydyttävää.

Muutamia kuukausia myöhemmin mies ilmoitti, että jollei anaalia irtoa homma loppuu tähän. Alkoi myös painostamaan monin eri tavoin epäsuorasti asiaan. Ihan uteliaisuuttani sitten lopulta suostuin. Mies vielä sanoi, että ei se kuitenkaan kestä häneltä pitkään saada. No, meni ainakin tunnin panemiseksi (varmasti oli ottanut jotain nappeja tms).

Ei se nyt ihan hirveää ollut, mutta sanoin, etten kyllä nauttinutkaan. Mies väitti kovasti vastaan, että kyllä tykkäsit ja kun tehdään uudelleen niin tykkäät vaan enemmän. No, en tykännyt ja sanoinkin asiasta, samalla kysyin, että harrastetaanko me enää muuta kuin anaaliseksiä. Mies sanoi senkin ajan joskus tulevan ja kertoi, että ei tietenkään voinut suhteen alussa kertoa haluavansa pelkkää anaalia, koska harva siihen jäisi. Siinä hän kyllä oli oikeassa. Nyt voi ihan rauhassa etsiä uutta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Low quality bait

On englanninkielinen termi tällaiselle aloitukselle.

Vierailija
2/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu vastaavanlaista suhteessa. Jatkossa nostan kytkintä heti, kun alkaa tuollaista vaatimuslistaa ja kiristystä tulemaan. 

Anaaliseksiä voin harrastaa sellaisen ihmisen kanssa joka kunnioittaa minua ja minun rajojani eikä painosta minua mihinkään. Itse olen miespersefetisisti, joten toista kertaa en suostu siihen, että vain minä olen "toimenpiteiden kohteena".

Itse en ikinä painosta kumppania mihinkään mitä hän ei itse vapaaehtoisesti halua. Ja huonojen kokemusten myötä olen oppinut ja opin edelleen omistakin rajoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ole muuta sanottavaa kuin että Low quality bait, voi jättää sanomatta.

Vierailija
4/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on manipulointia, ei se tohon jää, nosta kytkintä.

Vierailija
5/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jo niin outo tarina että ei voi olla totta.

Vierailija
6/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssa pitää, koska seksi on tärkeä asia. Tosin en aio seurustella.. Etsin tapailumiestä ja olen jo alussa kertonut, ettei anaalia heru ja kortsu pitää onnistua ainakin alussa.

Olen suoran puheen kannalla, mutta toki pitää ottaa huomioon sen toisen persoona. Ei ujolle voi kaikkea täräyttää heti avaukseksi.

Vierailija
7/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin sänkyyn samana iltana kun tavattiin! On oltu yhdessä yli 40 vuotta. Tavattiin ihan sattumalta ja oli menoa heti. Antakaa kehon viedä, en ymmärrä mitenkään, että kaikki panemiset pitää suunnitella etukäteen!

Vierailija
8/13 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä hyvä puhua että näkee onko samat mieltymykset. Meillä on kokeiltu anaalia jokusen kerran 20 vuoden aikana ja se on ihan hirvittävän kamalaa. Sattuu ja inhottavaa. Kun joskus se sitä kovin halus kokeilla. Sittemmin tein selväksi että sitä ei vaan tapahdu ja jos on pakko sitä saada nii si se pitää hakea muualta. Samaten ku lapsiluku oli mulla täynnä sanoin jos on pakko saada lisää ei oo muuta vaihtoehtoa ku laittaa joku muu raskaaks.

Vierailija
9/13 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jo niin outo tarina että ei voi olla totta.

Tarina on totta.

Vierailija
10/13 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä pakko puhua ole. Minulla in mukana kyselykaavakkeita, joihin tuleva laukaisu-alusta voi rastittaa mieltymyksensä, pelkonsa, tautihistoriansa yms. 

Senkin ajan voin käyttää baaritiskillä viinan juontiin kyn ei tarvii suu vaahdossa selittää ja kysellä

Vierailija
11/13 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mentiin sänkyyn samana iltana kun tavattiin! On oltu yhdessä yli 40 vuotta. Tavattiin ihan sattumalta ja oli menoa heti. Antakaa kehon viedä, en ymmärrä mitenkään, että kaikki panemiset pitää suunnitella etukäteen!

Sama täällä, 30 vuotta yhdessä!

Vierailija
12/13 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, 30 vuotta yhdessä!

Eihän tässä panemisen suunnittelusta ollut kyse, vaan minkälaisesta seksistä toinen pitää tai mistä pitää seksissä.

Paljosta olisi vältytty jos olisi heti sanonut olevansa tuhkismies.

Vierailija
13/13 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset voi olla noin saatanan tyhmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi