Mikä mun ongelma on ja miten parannun?
Kokemuksia, jos tuttu juttu ja olet onnistunut muuttumaan.
Jään jumiin miessuhteisiin. En konkreettisesti roiku perässä! Mutta jos olen altavastaaja eli toinen ei halua varsinaista parisuhdetta vaan fbw, silloin koen että minä haluaisin ja ajatus pyörii ihan liikaa, enkä pääse eteenpäin.
Tälläinen juttu on nyt ja ollut yksi ennen. Erikoinen osuus on se, että haluan olla se rakastettu siinä kohtaa jos selviää ettei toinen toivo parisuhdetta. Sitä ennen mulla ei isoja tunteita ole ollut.
Help
Kommentit (26)
Ongelmasi on että haluat olla komeiden miesten patjana.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on että haluat olla komeiden miesten patjana.
Sun ongelma on jonkunlainen katkeruus elämässä ja ilkeä luonne.
Ap: "En hakeutunut tähän suhteeseen ollenkaan. Tapasin tyypin yhden ryhmän kautta ilman romanttisia ajatuksia. Kun huomasin, että samassa ryhmässä moni on hänestä kiinnostunut, heräsi ne ajatukset myös minulla. Pidin itsestäänselvänä, että hän haluaisi suhteen kanssani. Kun selvisi että ei (oikeaa parisuhdetta), meni pasmat sekaisin ja kääntyi homma päälaelleen."
Kai ymmärrät, että tämä kuulostaa melko ylimieliseltä, jopa narsistiselta.
Ja halusihan mies suhteen kanssasi, fwb. Sen saa, kun menee tyrkylle.
Toisaalla sanot, että sinun on vaikea ylipäätään tutustua ja löytää ketään. Mutta pidät itsestäänselvänä, että mies haluaa kanssasi suhteeseen!
Kuulostat epävakaalta. Kun sinulla on lapsikin hoidettavana, kannattaa miettiä, monelleko vaihtuvalle isäkandidaatille hänet haluaa altistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap: "En hakeutunut tähän suhteeseen ollenkaan. Tapasin tyypin yhden ryhmän kautta ilman romanttisia ajatuksia. Kun huomasin, että samassa ryhmässä moni on hänestä kiinnostunut, heräsi ne ajatukset myös minulla. Pidin itsestäänselvänä, että hän haluaisi suhteen kanssani. Kun selvisi että ei (oikeaa parisuhdetta), meni pasmat sekaisin ja kääntyi homma päälaelleen."
Toisaalla sanot, että sinun on vaikea ylipäätään tutustua ja löytää ketään. Mutta pidät itsestäänselvänä, että mies haluaa kanssasi suhteeseen!
Kuulostat epävakaalta. Kun sinulla on lapsikin hoidettavana, kannattaa miettiä, monelleko vaihtuvalle isäkandidaatille hänet haluaa altistaa.
Silloin ei ollut vaikea tutustua, tämän suhteen aikana (ei takia) on elämä muuttunut. Ja lapsi on nähnyt tasan tämän yhden miehen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Enkä ole narsisti sen kummemmin kuin ylimielinenkään. Miehen käytöksestä olin päätellyt tunteita olevan (luullut siis).
Hyviä vastauksia, kiitos
Nyt vielä kun tietäisin, miten lopetan tämän?
Tässä paljon hyvää, mutta sen jo kertonut mikä satuttaa. Mun tilanne sellainen, että hyvin vaikea tutustua uusiin ihmisiin ja parisuhdettakaan siten löytää.
Eli joko tässä tai yksin.
Ap