Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies soitti äidilleen ja

Vierailija
22.07.2024 |

Kuulin osan keskustelusta (kaiuttimen kautta puhelu).

Mies kertoi äidilleen ettei ole saanut lomalla levättyä tarpeeksi, kun minä olen keksinyt niin paljon ohjelmaa.

Miehellä lomaa enää viikko jäljellä ja hän tarvitsee lepoa ja unta.

Meidän kesäloman ohjelma oli seuraava:

Kävimme mökillä jossa mies pesi autoaan 3 tuntia.

Kävimme läheisessä kaupungissa kaupassa ostamassa ruoat.

Tulimme kahden päivän mökkireissun jälkeen takaisin kotiin ja pesin ikkunat. Tein suursiivouksen ja pyysin miestä pesemään lattiat.

Kaiken tämän jälkeen hän kokee olevansa väsyneempi kuin ennen lomaa. Tätä päivittelivät äitinsä kanssa ja minua moitittiin levottomaksi, kun en osaa olla edes kuukautta tekemättä mitään.

Onko se terveen toimintakykyisen ihmisen toimintaa maata sängyssä kuukausi tekemättä mitään? Ymmärtäisin moitteen minua kohtaan, jos olisin vaatinut miestä kanssani tuonne ja tänne. Olisin yötä päivää touhunnut ja säätänyt. Varaillut lomia ja lentoja. Tai käyntejä siellä, täällä ja kaikkialla.

Minua ottaa päähän niin paljon.. mies voi nyt viimeisen lomaviikon maata sängyssä, en pyydä häntä mukaani edes kauppaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki: Älä vaan ala lisääntymään hänen kanssaan.

Hän on sellainen mies josta tulee mieslapsi.

Vierailija
2/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on lattianpesu, miestä ei saa pakottaa naisten töyhön..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on burnout, niin ei kuukauden loma välttämättä paranna olotilaa.

Vierailija
4/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko taas aika yllättää mies?

Vierailija
5/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan kertoi satuja äidilleen, että saa selityksen miksi ei ole käynyt äitiä tapaamassa.

Vierailija
6/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki voimat menee autonpesuun 3h niin sen voi pesettää muilla. Idioottihan tuo on, oli terve tai ei.

Lobotomia ja letkuruokintaan, niin ei tarvitse vaivautua ruokakauppaan. Luonnonvalinta sanoisi, että tämä mies on petojen ruokaa. Elinkelvoton yksilö.

Vierailija
7/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet tuon vätylän ihan itse valinnut, hienoa! Katse peiliin, sieltä löytyy vika. 

Vierailija
8/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua näin naisena ottaisi päähän, jos joku eli kumppanini määrittelisi, että mitä teen lomallani. Olen tosiaan pötkötellyt jo muutaman viikon ja aion laiskotella vielä vikan lomavkon. No, siksi en koskaan haluakkaan muuttaa yhteen, niin ei tule nuita ongelmia.

Vierailija
9/9 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä viikko teekin itsekseen  mitä haluat ja ole välinpitämätön hänen touhuistaa, jos kysyy niin sano,  voit olla rauhassa kun viimeinen lomaviikko että jaksat mennä ensi viikolla töihin.