Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö Mirellan kappaleesta Timanttei?

Vierailija
22.07.2024 |

Musta ihan ok.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään myös tästä, mukaansa tempaavaa poppia ja lyriikat on eteenpäin erosta kannustavat. Voimaannuttava nuoren naisen erobiisi. Tätä biisiä on kiva naukua mukana omalla pikkutytön äänellä, vaikka riipivät erot ovatkin jo omalta kohdalta historiaa, biisi ei ole tylsä monotoninen eikä myöskään mummomaista mongerrusta.

N29

H*ora!

TURPA KIINNI NYT!! PAINU VATTUUN!! MENE TÖIHIN, SEKOPÄINEN SOSIAALIPUMMI!! 🤬🤬 KU0LE!!

Vierailija
22/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella on nätti pisamineen. On varmaan valkolaisen verta, kun on pisamia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo 44, mutta tämä on myös mun voimabiisi. Niin surkeissa parisuhteissa olen elämäni aikana ehtinyt olla, tullut kohdelluksi huonosti jne. ja muutenkin on takana elämänvaihe, joka oli todella raskas ja muhun vaan iski se lause "paine tekee timanttei" ja jotenkin ymmärsin siitä, että olen kyllä nykyään aika timantti. :)

Vierailija
24/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut mut en tykkää jos siinä on neljä sointua,autotune ja teksti käsittelee teinin ihmissuhdeongelmia.

Siinä on yli neljä sointua, joita soitetaan upeasti, ja se käsittelee kaiken ikäisten ihmissuhdeongelmia samaistuttavalla, ihanalla tavalla!

Vierailija
25/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo 44, mutta tämä on myös mun voimabiisi. Niin surkeissa parisuhteissa olen elämäni aikana ehtinyt olla, tullut kohdelluksi huonosti jne. ja muutenkin on takana elämänvaihe, joka oli todella raskas ja muhun vaan iski se lause "paine tekee timanttei" ja jotenkin ymmärsin siitä, että olen kyllä nykyään aika timantti. :)

Minusta tuon kappaleen sanat sopivat vähän kaikille. Että on olemassa onni ja jotain parempaa odottaa. 

Vierailija
26/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana. <3 Rakastan sinua.

Vierailija
27/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana. <3 Rakastan sinua.

Oi, kiitos. <3 Melkein tuli kyyneleet silmiin tästä tuntemattoman ihmisen rakkaudentunnustuksesta!

Vierailija
28/28 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma on se, että pitää arvostaa itseään ja uskoa, että ansaitsee parempaa. Sopii niin monelle ihmiselle iästä riippumatta nuo sanat.